וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט : "הפקרת חייל בשבי היא קו אדום"

בנאום שנשא נעם שליט לציון 1,500 ימים לנפילת בנו בשבי חמאס, אמר נעם שליט כי "הפקרתו של חייל צה"ל בשבי היא קו אדום. העובדה שגלעד עוד בשבי היא אות קלון לממשלה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: דורון שטיין)

נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, נאם הערב (שלישי) מול מעון ראש הממשלה בירושלים לציון 1,500 ימים לנפילת בנו בשבי. שליט אמר בנאומו: "די לתירוצים, די להסברים, די לגרירת הרגליים, די להסתתרות מאחורי קווים אדומים. הפקרתו של חייל צה"ל בשבי, ולא בפעם הראשונה, היא הקו האדום שלנו ושל מאות אלפי האזרחים התומכים בנו". אל משפחת הצטרפו היום עשרות פעילים שהקימו עיר אוהלים מול מעון ראש הממשלה, לציון 1,500 ימים לנפילת גלעד שליט בשבי.

עוד אמר שליט, כי העובדה שמדינת ישראל לא מצליחה לשחרר חייל שנשלח למשימה מטעמה, היא "אות קלון לממשלת ישראל ולראש ממשלת ישראל". שליט פנה בנאומו לראש הממשלה ואמר לו: "חדל להסס, חדל להיגרר, הפסק לחשוש מתסריטי אימה שמציירים לך מומחים ו"יודעי דבר", קבל הכרעה, הכרעה של מנהיג, העם בחר בך והעם דורש את שחרורו המיידי של גלעד. עם ישראל בארץ והתפוצות מייחל וכמה לשובו של גלעד הביתה".

שליט הוסיף כי "העם לא יסלח למנהיג שמתעלם מרצונו ומקולו הרם והברור. מגיע לגלעד לחגוג את יום הולדתו בבית, מגיע לגלעד לשוב הביתה. אנו כאן הערב, קוראים לך, ראש הממשלה בנימין נתניהו, מאחורי החלונות האטומים ושערי הברזל בביתך, כאן מעבר לגדר: ביכולתך ובכוחך לסיים את הפרשה העצובה הזו, הפרשה האומללה הזו. בכוחך להביא לסיום את סבלו של גלעד, את שביו של גלעד, להציל את חייו, מגורלו המר המצפה לו בחשכת מרתפי עזה".

בסיום דבריו אמר שליט כי "אנחנו רוצים להודות לקהל הנפלא שהגיע היום מכל קצוות הארץ, לתמוך ולהזדהות עימנו למרות החום הכבד. ולכל הפעילים והמתנדבים הרבים והמסורים שעושים במלאכה יומם ולילה וממשיכים ללוות אותנו במאבק הארוך הזה. נמשיך במאבק ולא נוותר!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully