וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: חשפניות יחפשו עבודה מחוץ ללשכה

בריטניה החליטה לאסור על פרסום מודעות דרושים של משרות הקשורות לגירוי מיני בתוך לשכות התעסוקה הממשלתיות. ההחלטה נועדה להגן על מובטלים מחשיפה לתפקידים שגורמים להם אי-נוחות

למרות נתוני האבטלה החמורים, בריטניה עומדת לאסור על מועדונים שמבקשים להעסיק חשפניות, ברמניות חשופות חזה, או אנשים שמופיעים בתשלום בפני מצלמות אינטרנט, לפרסם מודעות בלשכות תעסוקה ממשלתיות. לדברי שר העבודה הבריטי כריס גריילינג, יש לאסור פרסום עבודות בתעשיית המין שעשויות להוביל ל"ניצול לרעה". האיסור כולל כל עבודה שקשורה ישירות לגירוי מיני אך לא לתפקידים אחרים בתעשיית הבידור למבוגרים כמו שומרי מועדונים או מנקים.

בכך מבקש השר להגן על מובטלים הזקוקים נואשות לעבודה מהתחושה כי עליהם לשקול עבודה שגורמת להם אי-נוחות. "אסור לנו לשים אנשים פגיעים בסביבה שבה הם חשופים לסוגים כאלה של עבודות ועלולים להרגיש לחץ לעבוד בתעשיית המין", אמר גריילינג בהודעה.

לפי נתוני הממשלה הבריטית, ב-2008 פרסמו מרכזי התעסוקה הממשלתיים 350 משרות בתעשיית הבידור למבוגרים, כך דיווח "הדיילי הטלגרף". בין היתר נדרשו 44 רקדניות אירוטיות, 30 עובדי שירות טלפוני למבוגרים, ושמונה מעסים. כמו כן, היו מעסיקים שחיפשו משרת "עירום למחצה", מנקה בעירום, נערות ליווי, וברמניות חשופות. "זה לחלוטין לא בסדר שהממשלה תפרסם את המשרות הללו שיכולות לתרום לניצול לרעה של אנשים", אמר שר העבודה גריילינג.

ב-2003 קבע בית המשפט כי מרכזי התעסוקה הממשלתיים חייבים לפרסם משרות פנויות בתעשיית הבידור למבוגרים, לאחר שרשת לבגדי לבשה תחתונה תבעה לפרסם מודעות דרושים וזכתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully