וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבודה בטוקיו: האישה הזקנה ביותר נעלמה

אחרי שהתגלה כי התושב הזקן ביותר בטוקיו, בירת יפן, היה מת במשך שלושים השנים האחרונות, רשויות העיר גילו כי התושבת הזקנה ביותר, בת 113, נעדרת מאז שנות ה-1980

עיריית טוקיו מתקשה לעקוב אחרי זקני העיר. רשויות הבירה היפנית גילו כי האישה הרשומה כתושבת הזקנה ביותר בעיר נעדרת מזה כשלושה עשורים. לאחרונה נחשף כי התושב שברשומות היה הזקן ביותר בטוקיו, מת למעשה לפני שנים. ביפן רשומים 40,000 אזרחים בני 100 מעלה, אולם הגילויים האחרונים מטילים ספק במהימנות הנתונים.

לפי רישומי העירייה, פוסה פורויאה, בת 113, גרה עם בתה. אולם הבת טוענת כי היא לא ראתה את אמה מאז שנות ה-80', כך דווח הלילה (שלישי) ב-BBC. וכך, למרות שהיא נשאה את התואר המכובד של התושבת המבוגרת ביותר בטוקיו, מסתבר שאף אחד לא טרח לבדוק אם פורויאה עדיין בחיים.

כשהגיעו אנשי העירייה לדירתה של בתה של פורויאה, זו אמרה להם שלא יצרה קשר עם אמה מאז שעברה לשם ב-1986. אולם, לפי ה-BBC, היא דיווחה כי אמה מתגוררת עמה והמשיכה לשלם את הביטוח הרפואי שלה, ליתר ביטחון. כעת עושות הרשויות מאמץ לאתר את בנה של הקשישה כדי לברר אם היא גרה עמו.

עיריית טוקיו החלה לערוך ביקורים אצל תושבי העיר הזקנים אחרי שגופתו של סוגן קאטו, שנחשב לתושב הזקן ביותר, נמצאה בשבוע שעבר. קאטו נולד ב-22 ביולי 1899, ואילו נותר בחיים היה חוגג 111. המשטרה מעריכה כי הוא מת לפני 30 שנים, לאחר שנמצאו בחדרו עיתונים מאותה תקופה. לפי עיתון מקומי, נכדתו של קאטו סיפרה למשטרה כי הוא נעל עצמו בחדרו לפני כ-30 שנה ואמר כי הוא מתכוון להפוך לבודהה חי.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • טוקיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully