וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין מיכאל מור נעצר בחשד לניסיון רצח

העבריין מיכאל מור, שעמד בלב פרשת "עבריינים במדים" בנהריה ושוחרר מהכלא לפני פחות משנה, נעצר שוב בחשד למעורבות בניסיון חיסול בעיר. באחרונה הוא נחקר גם בחשד למעורבות בניסיון התנקשות נוסף

העבריין מיכאל מור, שעמד במרכז פרשת "העבריינים במדים" בנהריה, נעצר היום (שני) על ידי היחידה המרכזית של מרחב הגליל במשטרה בחשד למעורבות בניסיון חיסול. על פי החשד, למור היה חלק בניסיון ההתנקשות בחייו של העבריין שמעון ביטון לפני כשלושה שבועות בנהריה. ביהמ"ש השלום בעכו האריך את מעצרו ביומיים בהסכמת שני הצדדים.

רק לפני כחודש וחצי נחקר מור נחקר ביחידה הארצית של מרחב הגליל בחשד למעורבות בניסיון התנקשות אחר, אף הוא בנהריה. באירוע זה שני רוכבי אופנוע ירו לעבר אדם שהיה במוכנית ונמלטו. בתום חקירתו שוחרר מור ללא כל תנאים מגבילים.

בספטמבר 2009, בית משפט השלום בנצרת גזר 11 חודשי מאסר על מור, שהורשע באיומים וסחיטה באיומים. מור שהוחזק במעצר מאז פברואר באותה השנה, שוחרר בעקבות כך ממעצרו בנובמבר. עוד קבע ביהמ"ש כי מור יידרש להתגורר מדרום לחיפה לתקופה של 13 חודשים מיום שחרורו, ובתקופה הזו תיאסר עליו הכניסה לנהריה.

מור הורשע בסחיטה ואיומים לאחר שבעת ששהה בבית המעצר ובתי הכלא "קישון" ו"שאטה" התקשר לחברים ובני משפחה, מתוך מודעות לכך שבמשטרה מאזינים לשיחותיו, ואיים בעשרות מקרים על שופטים, שוטרים וקצינים, ובני משפחותיהם, שחלקם היו מעורבים ב"פרשת השוטרים הנוקמים". "מי שלא יהיה ויעשה נגדי מהלך שיסכן אותי, הוא וכל המשפחה שלו מסתכנים באותו רגע" ו"השופטת הזו, שימות לה הילד שלה", היו בין האיומים שהקליטה את מור המשטרה והציגה בבית המשפט.

חודש לאחר מכן גזר בית המשפט המחוזי בחיפה עונש של שנת מאסר אחת בפועל ושנה נוספת על תנאי על ארבעת השוטרים בפרשת "עבריינים במדים" מנהריה. השוטרים הורשעו בעבירות של היזק בחומר נפץ, עבירות בנשק ומרמה והפרת אמונים, לאחר שהם תכננו להניח מטעני חבלה מתחת למכוניתו של מור כדי לפגוע בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully