וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזג האוויר: חם - חם יותר - לוהט

עומס החום מסרב להרפות וצפוי להישאר עמנו גם בימים הקרובים. היום צפוי להיות חם מהרגיל עד שרבי ברחבי הארץ והביל במישור החוף. הטמפרטורות: 32 מעלות בת"א, 43 מעלות באילת

ארץ מוכת חום. עומס החום הכבד שפוקד את ישראל בימים האחרונים יימשך גם היום (שני) וברחבי הארץ צפוי להיות חם מהרגיל עד שרבי בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף. עם זאת תירשם ירידה קלה בטמפרטורות – של מעלה אחת.מהשירות המטאורולוגי נמסר כי עקב מזג האוויר השרבי הצפוי, נדרש הציבור להקפיד על כללי בטיחות אש.הטמפרטורות החזויות להיום הן – 32 מעלות בת"א, 35 מעלות בחיפה, 43 מעלות באילת, 38 מעלות בבאר שבע ו-40 מעלות באשדוד.

החום הכבד ימשיך גם בימים הקרובים עם ירידות קלות ולא משמעותיות בטמפרטורות. ביום שלישי תחול הקלה בטמפרטורות אך יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה עם עומסי חום בינוניים עד כבדים בכל הארץ. ביום רביעי לא צפוי שינוי ניכר בטמפרטורות ויוסיף להיות חם מהרגיל לעונה. ביום חמישי גל החום ייגבר, כך לפי התחזית. תחול עלייה קלה בטמפרטורות והכבדה בעומסי החום. ביום שישי צפויה עלייה קלה נוספת בטמפרטורות ובשבת מזג האוויר צפוי להישאר ללא שינוי ויוסיף להיות חם מהרגיל.

חברת החשמל קראה גם היום לציבור לקוחותיה להסיט את השימוש במכשירי חשמל עתירי אנרגיה לשעות הבוקר המוקדמות או לשעות הערב המאוחרות, ובמיוחד להשתדל לא לעשות שימוש במכשירים אלה בין השעות 12.00 ל-17.00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully