וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבתא החשודה בהתעללות: הנכדה שלי חולה

הסבתא החשודה בהתעללות בנכדתה ובהזנחתה שוחררה למעצר בית. עם שחרורה אמרה כי הנכדה, שנמצאה במצב של תת משקל, חולה מיום היוולדה. פרקליטתה: גם הסבתא עצמה סובלת מתת משקל

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי; עריכה: דורון שטיין)

בית משפט השלום בנתניה שיחרר היום (ראשון) למעצר בית בן עשרה ימים את תושבת העיר, אינה יעקובוב, החשודה שהתעללה בנכדתה בת ה-20. יעקובוב חשודה שהזניחה את נכדתה בדירתה במשך תקופה ארוכה. מבירור ראשוני של המשטרה עלה כי הצעירה נכלאה בבית, לא הורשתה לעשות צרכיה בשירותים ונותקה מכל קשר עם העולם.

יעקובוב אמרה בצאתה מבית המשפט "20 שנה הילדה חולה – הנכדה שלי חולה". פרקליטה של יעקובוב, תרצה קינן-שחם מהסנגוריה הציבורית, סיפרה כי מדובר במשפחה הנמצאת "במצוקה נוראית" וכי ראוי שהפרשה תטופל בידי רשויות הרווחה ולא המשטרה. לדברי קינן-שחם גם יעקובוב בעצמה סובלת מתת משקל.

במשטרה ציינו כי הנכדה נמצאה כשהיא סובלת מהזנחה קשה ונמצאת במצב של תת תזונה, במשקל של כ-35 קילוגרמים. על פי המשטרה, הנכדה נראתה מפוחדת כשהיא מסתתרת באחד מהחדרים. מהמשטרה נמסר כי הסבתא חשודה שהטילה את מרותה על כל דיירי הבית והשליטה טרור, במסגרתו ניתן המזון במשורה וחל איסור על הילדה להשתמש בשירותים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully