וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן מאיימת: "אם נותקף נשרוף את ת"א"

שגריר אירן באו"ם איים במהלך ביקור בארצו כי אם ישראל תנקוט בצעד תוקפני, ארצו תגיב בחומרה. להערכת השגריר מוחמד חזאי, גם אם ארצו תקפיא את תוכנית הגרעין, "האויבים ימשיכו לחפש עימות"

"אם הישות הציונית תנקוט אפילו בצעד תוקפני הקטן ביותר, אנחנו נעלה את תל אביב באש", כך אמר שגריר אירן באו"ם מוחמד חזאי לסוכנות הידיעות האירנית פארס. הדיפלומט האירני הבכיר שב והדגיש כי לארצו זכות מלאה לפתח טכנולוגיה גרעינית למטרות אזרחיות והוסיף כי אם טהרן תיסוג מעמדתה, הדבר יעודד את אויביה.

"גם אם נודיע על הפסקת תוכנית הגרעין והעשרת האורניום, האויבים שלנו ימשיכו לרקום מזימות נגדנו וימשיכו לחפש הצדקה לעימות עמנו", אמר. על פי סוכנות הידיעות האירנית, דבריו של חזאי מגיעים על רקע דיווחים בנוגע ליוזמה של חברי קונגרס רפובליקאים בארה"ב, לתת לישראל "אור ירוק" לבצע תקיפה באירן.

לאחרונה התבטאו בכירים אמריקאים וישראלים בדבר האפשרות של תקיפה ישראלית באירן והמסר העולה מן הדברים הוא כי כל האופציות עדיין על השולחן. ביום שישי האחרון התראיין שר הביטחון אהוד ברק לרשת הטלוויזיה MSNBC ואמר כי ישראל לא מאמינה שסבב הסנקציות האחרון שאושר נגד טהרן יעצור את תוכנית הגרעין האירנית, אך יש עדיין זמן לבחון את פעולתן.

"הם נחושים להשיג יכולת גרעינית צבאית. אנחנו מזהים זאת", אמר ברק בראיון. "אני לא מאמין שהסנקציות יעבדו, אמרנו לכל אורך הדרך שיש צורך בסנקציות יעילות באופן קיצוני", הוסיף שר הביטחון שהוסיף כי "אם הסנקציות לא יעבדו, המלצנו לידידינו בעולם לא להסיר שום אפשרות מהשולחן. גם אנחנו נוהגים כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully