וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות בשמי ניו יורק - צ'לסי מתחתנת

חתונת בתם של ביל והילרי קלינטון, צ'לסי, תתקיים הלילה בעיר ריינבק שבניו יורק. לקראת האירוע, נסגר המרחב האווירי מעל העיר, ואנשי ביטחון רבים הגיעו למקום

חתונת בתם של ביל והילרי קלינטון, צ'לסי, צפויה להתקיים הלילה (שבת), אך על פי שפרטי החתונה נשמרים תחת מעטה סודיות. המידע היחידי שאושר באופן רשמי הוא תאריך החתונה, אולם לפני זמן קצר הגיע הנשיא לשעבר קלינטון לעיר ריינבק במדינת ניו יורק ואישר את החשדות לפיהן החתונה תתקיים בעיר.

כשקהל של אנשים ומצלמות מלווה אותו ברחוב, אמר הנשיא לשעבר כי "כולנו בסדר, אנחנו אוהבים להיות פה. גם צ'לסי אוהבת את האזור הזה". צ'לסי בת ה-30 צפויה להינשא לבחיר ליבה ולבן זוגה מזה זמן רב, מארק מזווינסקי, במקום שצפוי להיות שמור היטב מפני הגעתם של כלי התקשורת או של אורחים לא רצויים.

המשטרה המקומית הכריזה על המרחב האווירי שמעל האזור בו תתקים החתונה כסגור, ואנשי ביטחון רבים מסיירים במקום, במטרה לשמור על החתונה פרטית ככל האפשר. בינתיים, עוסקים אמצעי התקשורת בארצות הברית בספקולציות שונות, העוסקות בשורה של נושאים החל מהפלייליסט שינוגן בחתונה (השמועות נעות סביב אבבא, מייקל ג'קסון וסטיבי וונדר), דרך העלות של החתונה (בין שלושה לחמישה מיליוני דולרים) וכלה, כמובן, ברשימת המוזמנים – מי בפנים ומי בחוץ. האתרים היהודים ברשת עוסקים גם בשאלה הרת גורל נוספת – האם מתעתדת צ'לסי להתגייר בעקבות הנישואים למזווינסקי היהודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully