וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות שיא בארה"ב: נערכים לחתונה של צ'לסי

כמה עולה החתונה? מי מוזמן? מה ישמעו החוגגים? האם צ'לסי תתגייר? התקשורת האמריקאית לא מפסיקה לעסוק בנושא החם - חתונתה של צ'לסי קלינטון למייק מזווינסקי

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)

הנושא החם בתקשורת האמריקאית בימים האחרונים הוא לא מצבו הפוליטי של הנשיא ברק אובמה, או מצב שיחות השלום במזרח התיכון. הנושא המעסיק את התקשורת ביתר שאת הוא אחד – החתונה שתתקיים מחר בניו יורק ובה תחליף טבעות צ'לסי קלינטון עם בחיר לבה.

כלי התקשורת המובילים בארה"ב עוסקים בספקולציות רבות סביב החתונה, שבני משפחת קלינטון משתדלים לנהל באופן פרטי ככל האפשר. הספקולציות עוסקות בשורה של נושאים החל מהפלייליסט שינוגן בחתונה (השמועות נעות סביב אבבה, מייקל ג'קסון וסטיבי וונדר), דרך עלותה של החתונה (בין שלושה לחמישה מיליוני דולרים) וכלה, כמובן, ברשימת המוזמנים – מי בפנים ומי בחוץ. האתרים היהודים ברשת עוסקים גם בשאלה הרת גורל נוספת – האם מתעתדת צ'לסי להתגייר בעקבות הנישואים למארק מזווינסקי היהודי.

אדם אחד שכבר יודע כי לא הוזמן הוא הנשיא אובמה. אך ככל הנראה לא צפוי קרע בינו לבין מזכירת המדינה הילרי קלינטון. אובמה התארח בתוכנית "The View" ואמר כי הוא מבין את הקליטונים. "אף אחד לא רוצה יותר מידי נשיאים בחתונה – יהיו שם המון סוכנים חשאיים", אמר אובמה. "אתם גם לא תוזמנו לחתונות של הבנות שלי", המשיך.

עיתונים שונים בארה"ב הודיעו כי ישלחו את כתביהם לריינבק, ניו יורק, שם תיערך החתונה. "כתבינו יסתמכו על מקורות החיים שם וידווחו מהשטח", הודיעה עורכת המגזין "US Weekly". רשתות הטלוויזיה השונות כבר הודיעו כי יעבירו בשידור חי את המתרחש באזור החתונה. הוושינגטון פוסט הודיע לעומת זאת כי יתמקד בסיקור השפעת החתונה על הכפר ועל האינטראקציה בין האורחים לאחר יציאתם מהחתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully