וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן דג'נרס עוזבת את "אמריקן איידול", דיוגווארדי מתדנדת

דג'נרס נימקה את החלטתה לפרוש מהתוכנית ואמרה כי "קשה לי לשפוט אנשים ולפעמים לפגוע בהם". ג'ניפר לופז היא המועמדת המובילה להחלפתה בתוכנית. דיווח: גם דיוגווארדי בדרך החוצה

מנחת הטלוויזיה האמריקאית אלן דג'נרס הודיעה על פרישתה מתפקידה כשופטת בתוכנית "אמריקן איידול". זאת לאחר שנה בלבד בתפקיד. דג'נרס נמקה את החלטתה בכך שעומס העבודה גדול יותר ממה שציפתה לו וכי התקשתה להתמודד עם תפקיד השופטת.

"לפני מספר חודשים הודעתי לרשת הטלוויזיה פוקס ולמפיקי 'אמריקן איידול' שהתוכנית לא מתאימה עבורי", מסרה דג'נרס בהודעה. "זו הייתה החלטה קשה, אך לוח הזמנים שלי הפך לקשה יותר ממה שיכולתי לעמוד בו. גם הבנתי העונה הזו שלמרות שאני אוהבת לגלות, לתמוך ולטפח כישרונות צעירים, קשה לי לשפוט אנשים ולפעמים לפגוע ברגשותיהם", הוסיפה.

"אהבתי את התשוקה של אלן לאמנים", אמר בתגובה יוצר התוכנית, סיימון פולר. "היא הביאה כנות ואופטימיות לפאנל השופטים ומאוד אתגעגע אליה". גם סיימון קאוול הגיב לפרישה בהודעה להוליווד ריפורטר ואמר: "יש לי כבוד עצום אליה על כך שהיא תמיד בשליטה".


אתר דדליין הוליווד הכריז כי המחליפה של דג'נרס היא ג'ניפר לופז, כשהודעה רשמית בנושא תצא השבוע. לדברי האתר, הנחשב אמין למדי בדיווחיו, הודעתה של אלן יצאה רק לאחר שהסתיים המשא ומתן עם לופז. אם זה לא מספיק, אתר TMZ הכריז כי גם קארה דיוגווארדי תעזוב את התוכנית. לדברי אתר הרכילות, דיוגווארדי פוטרה והפאנל בעונה הבאה יחזור להכיל שלושה שופטים בלבד. על פי האתר, יהיו אלה סטיבן טיילר, ג'ניפר לופז ורנדי ג'קסון.

ביום שני צפויה FOX להיפגש עם איגוד מבקרי הטלוויזיה ולהציג לו את תוכניותיה לשנת 2010-2011, בה ככל הנראה גם תתייחס לנושא "איידול", שאמנם סובלת מצניחה ברייטינג בעונות האחרונות, אך עדיין נחשבת לתוכנית דגל של הרשת.

"אמריקן איידול" סבלה ממספר טלטלות עוד בתחילת העונה הקודמת שלה, כשהשופט הבכיר בחבורה, סיימון קאוול, הודיע על עזיבתו את התוכנית על מנת להתחיל תוכנית כישרונות משלו ב-2011. שמותיהם של מוזיקאים רבים הועלו כשופטים אפשריים במקום קוואל, ביניהם ג'סטין טימברלייק, כריס אייזק, אלטון ג'ון וג'סיקה סימפסון. FOX סירבה לאשר או להכחיש את הדיווחים על השופטים החדשים שיחליפו את קאוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully