וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אישום נגד האם שהודתה ברצח 8 תינוקות

כתב אישום הוגש נגד אישה מכפר בצפון צרפת לאחר שהודתה כי רצחה שמונה מילדיה לאחר לידתם. האישה ובעלה נעצרו לאחר ששרידי הגופות נמצאו בבית שהיה שייך להוריה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין)
.

אישה בצפון צרפת הואשמה היום (חמישי) בגין רצח שמונה מילדיה, כך מסרה התביעה. הפרשה התפוצצה לאחר ששוטרים מצאו גופות של התינוקות בביתה של האישה דומיניק קוטרז, בת 47, ובעלה פייר-מארי בכפר וילר-או-טרטרה בצפון צרפת. הבעל, חבר במועצה המקומית, עשוי להיות מואשם בכך שלא דיווח על ההריגות.

מספר מקורות מסרו לעיתון "הגרדיאן" כי האישה הודתה בהריגת התינוקות אך אמרה כי בעלה לא ידע על מעשיה. מוקדם יותר דווח כי הוגש נגדו כתב אישום, אולם התובע הציבורי אריק ויילאן אמר כי הוא חופשי אך ייתכן שעדיין ייחקר. בני הזוג הם הורים לשני ילדים.

לדברי אריק ויילאן, דומיניק – אחות מסייעת במקצועה - הודתה במהלך החקירה בהרג שני ילדיה מיד לאחר הלידה לפני כעשר שנים, ואחר כך הודתה ברצח שישה תינוקות נוספים. "היא אמרה שהיא לא רצתה עוד ילדים, ושהיא לא רצתה ללכת לרופא כדי לקבל אמצעי מניעה", אמר ויילאן במסיבת עיתונאים.

אתמול ערכו שוטרים וכלבי גישוש חיפוש בשני בתים בכפר, אחרי שבסוף השבוע הבעלים החדשים של אחד מהם, שהיה שייך להוריה המנוחים של דומיניק קורטז, גילה שרידי גופות בגינה. החקירה הובילה במהרה לביתם הנוכחי של בני הזוג, בו נמצאו שש גופות עטופות בשקיות פלסטיק.

ראש עיריית הכפר פטריק מרסייה אמר ל"גרדיאן": "על ההריונות, אף אחד לא ידע על זה כלום. האם יצאה מהבית לעיתים נדירות. יש לה בעיות משקל רציניות. היא אישה נעימה, למרות שהיתה מסוגרת".

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully