וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוויטריסטית המבוגרת ביותר מתה בגיל 104

אייבי בין, שנחשבת לאישה המבוגרת ביותר שהשתמשה בטוויטר, הלכה לעולמה בגיל 104. היא נהגה לעדכן מדי יום את 56,000 העוקבים שלה, ואף הגיעה ל-5,000 חברים בפייסבוק

אישה בריטית שנחשבה לטוויטריסטית המבוגרת ביותר הלכה לעולמה בגיל 104, כך דווח אתמול (רביעי). אייבי בין מתה בבית אבות בעיר בראדפורד, כך נכתב בחשבון הטוויטר שלה @IvyBean104 . "אייבי הלכה לעולמה בשלווה ב-12:08 הבוקר", נכתב. "סליחה שלקח לי כל כך הרבה זמן לספר לכם, אבל זה דבר קשה לעשות".

אייבי בין. Bob Collier, AP
צייצה בטוויטר מדי יום. אייבי בין/AP, Bob Collier

בין היתה משתמשת טוויטר פופולרית. לחשבון שלה היו 56,000 עוקבים - כולל שחקן הקולנוע אשטון קוצ'ר, ומשתמש פעיל בעצמו, רעייתו של ראש ממשלת בריטניה לשעבר גורדון בראון, והשחקן סטיבן פריי, שקיבלו ממנה דיווחים שוטפים על פעילותה היומיומית, ולאחרונה גם על מצבה הבריאותי.

לפני שבועיים היא אושפזה בבית חולים בשל צהבת, ומנהל בית האבות נטל את משימת העדכונים בטוויטר. לפני מספר ימים היא חזרה לבית האבות, אך לא התאוששה מהמחלה.

בגיל 102 הצטרפה בין לפייסבוק, ובשלב מסוים הגיעה למכסת 5,000 החברים שמותרת ברשת החברתית. מוקדם יותר השנה היא צייצה שעדיין יש 25,000 בקשות חברות שמחכות לאישורה.

בין, אם לשמונה ילדים, נולדה ב-1905. היא היתה מתעמלת בצעירותה ושמרה על חיים פעילים מעבר למחשב. בשנה שעברה היא זכתה באליפות בית האבות בזריקת פריזבי לגילאי 75 ומעלה. היא גם שיחקה באולינג ובנינטו ווי, כך דווח ב-CNN. לדברי מנהל בית האבות, בין היתה "פתוחה מאוד" להצעות חדשות ורעיונות חדשים, ותמיד היתה מוכנה לנסות דברים. "היא בטח היתה כזאת במשך כל חייה" אמר . "זה לא דבר חדש. אני חושב שאם אתה מסוג האנשים שתמיד ינסו כל דבר במשך חייהם, זה לא מפסיק כשאתה נהיה זקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully