וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: יום אבל לזכר קורבנות אסון המטוס

בפקיסטן הוכרז יום אבל לזכר 152 קורבנות התרסקות מטוס חברת איירבלו, סמוך לעיר הבירה איסלמבאד. נסיבות האסון האווירי הכבד ביותר על אדמת פקיסטן נחקרות

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: רועי כ"ץ)

בפקיסטן מציינים היום (חמישי) יום אבל לזכר 152 קורבנות התרסקות מטוס חברת "איירבלו" אתמול סמוך לעיר הבירה איסלמאבאד. גשמי מונסון כבדים פוגעים בעבודת צוותי החילוץ בזירת האסון, הפועלים גם כך בתנאים קשים באזור ההררי והמיוער.

בשלב זה לא ידועה סיבת התרסקות מטוס האיירבוס 321, בדרכו מקראצ'י. על סיפונו היו 146 נוסעים ושישה אנשי צוות. בשלב זה הופסקה עבודת החילוץ, לאחר שהושבו 115 גופות. "אנו מחכים שהגשם ייפסק. במזג אוויר כזה הליקופטרים לא יכולים לטוס ואנשי החילוץ של יכולים לפעול בקלות", אמר בין יאמין, בכיר במשטרת איסלמבאד לסוכנות הידיעות "רויטרס".

אחד הגורמים העיקריים החשודים בגרימת האסון האווירי הכבד ביותר על אדמת פקיסטן הוא הגשם וערפל הכבדים, ובפקיסטן עולות שאלות מדוע הורשה המטוס לטוס במזג אוויר כה קשה, והאם ניתן היה למנוע את הטרגדיה.

גורמים ברשות התעופה האזרחית מסרו כי חוקרים עוברים על מסמכים והקלטות של שיחות בין המטוס למגדל הפיקוח, וכי ה"קופסה השחורה" עדיין לא נמצאה. "הזמן יקר מאוד", אמר ראש צוות החקירה קוואג'ה עבדול מאג'יד לרשת הטלוויזיה "דון ניוז". "אנו צריכים לאסוף עדויות בהקדם האפשרי, אז אין לנו הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully