וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לתאונת פגע וברח בדרום, שניים נעצרו

במשטרה חושדים שאישה שמתה לאחר שהושארה בפתח ביה"ח ברזילי באשקלון נפגעה בתאונת פגע וברח. שני בני אדם נעצרו לאחר שזוהו במצלמות האבטחה, אך לא ברור הקשר שלהם לתאונה

שני בני אדם נעצרו היום (חמישי) ואתמול בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח בדרום, אשר הובילה למותה של אישה. ביום שלישי הושארה האישה מחוץ לפתח בית החולים ברזילי באשקלון, כשהיא סובלת מפגיעות רב מערכתיות, ובהמשך הצוות הרפואי בבית החולים קבע את מותה. משטרת לכיש איתרה את החשודים לאחר שבחנה את מצלמות האבטחה בביה"ח, אך עדיין לא ברור אם הם מעורבים בפגיעה באישה או שמא רק העבירו אותה לטיפול בביה"ח.

לאחר שנקבע מותה של המנוחה בבית החולים, הועברה גופתה לבדיקה מקיפה במכון לרפואה משפטית. בעקבות בדיקות שונות שנערכו בגופתה, עלה החשד שפציעותיה נגרמו מפגיעת רכב. במקביל, שוטרי משטרת לכיש בחנו במסגרת החקירה את מצלמות האבטחה במטרה לאתר את האנשים שהעבירו את הפצועה לפתח בית החולים ולאתר את מקום התאונה.

אחד החשודים אותר כבר כאמור אתמול והשני נעצר הבוקר. החשודים נחקרים בשעה זו במשטרת לכיש. החוקרים מבקשים לברר את נסיבות התאונה ולבאר את הסיבות להשארתה בפתחו של בית החולים. המשטרה תבקש בהמשך היום מבית המשפט להאריך את מעצרם של החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully