וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לנופשים בחו"ל: יש פתרון לפחד מטיסות

אוניברסיטה באוסטרליה הודיעה כי מצאה את הפתרון לפחד מטיסות ויצאה בתוכנית מיוחדת שתלמד את המבועתים להתמודד עם פחדיהם. "אנשים שסבלו מהפחד יכולים כעת לטייל"

הודעה למפחדים מטיסות: יתכן ונמצא הפתרון עבור כל אלו המבועתים מהמחשבה לעלות על מטוס ולהפקיד את חייהם בידי טייסים בדרכם האווירית. אוניברסיטה באוסטרליה חשפה תוכנית בת ארבע שלבים, שתלמד את המבועתים להתמודד עם הפחד המשתק.

המחלקה הפסיכולוגית של אוניברסיטת טזמניה שבאוסטרליה מסרה, כי פיתחה פתרון המסייע לחוששים מטיסות להתמודד עם פחדיהם. לדברי אחת מחברות המחלקה, ד"ר קרולין שוורקולט, התוכנית תאפשר לבני האדם להבין את פחדיהם ולפתח אסטרטגיות התמודדות עימם. "קיבלנו פידבק מאד טוב", אמרה, "אנשים שסבלו מהפחד יכולים כעת לטייל ולראות את משפחותיהם הרחוקות, או את חבריהם מהעבר".

כחלק מהתוכנית שמציעה האוניברסיטה, פוגש את המטופלים טייס מנוסה המנסה להסביר להם על הצד הטכני שבטיסות, וכן עוברים המטופלים מפגשי ייעוץ ולומדים טכניקות הרגעה.

אירופוביה, או בשמו העממי – הפחד מטיסות – הינו פחד ממנו סובלים בני אדם רבים אשר נתקפים בלחץ רב או פאניקה מול המחשבה על טיסה בכלי התעופה השונים. עקב כך, רבים מהסובלים מהפחד, נמנעים לחלוטין מטיסות.

"לטוס היא פעולה מאד מאד מאד בטוחה, במיוחד בעידן המודרני של הטיסות המסחריות", הדגיש הפסיכולוג ניק פאלק, "לכן, אנשים שטסים ומבינים את רמת הבטיחות בטיסות, נהנים משילוב של תחושת העצמה והאמונה כי ביכולתם להתמודד עם פחדיהם". פאלק הוסיף כי התוכנית החדשנית, שתכנס לפעילות בשבוע הבא, מובאת כשירות לכל מי שמעוניין ועל כן הינה בחינם. עם זאת, הבעיה היחידה היא שבשלב זה, אלו המבקשים להתגבר על פחדיהם מהטיסה, יאלצו לעבור שעות רבות באוויר על מנת להגיע לטזמניה שבאוסטרליה, שם מתבצע הטיפול המיוחד.

  • עוד באותו נושא:
  • פחד
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully