וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של רה"מ נתניהו איחר לבסיס - ורותק

רב"ט יאיר נתניהו הגיע באיחור לבסיס דובר צה"ל בו הוא משרת. בשל כך הוא הוענש ב-10 ימי ריתוק. נתניהו ערער על משך הריתוק ועונשו הומתק והומר לשמונה ימים. גורם צבאי: "הבקשה - הליך מקובל בצה"ל"

רב טוראי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, רותק באחרונה לבסיסו למשך 10 ימים, לאחר שהגיע באיחור לבסיס דובר צה"ל בו הוא משרת. לאחר קבלת עונשו החליט נתניהו לערער על משך מעצרו ובעקבות כך הומתק עונשו ותקופת הריתוק לבסיס הומרה לשמונה ימים.

גורם צבאי שהתייחס לקיצור העונש מסר כי "בקשה להמתקת עונש הינה הליך מקובל בדין המשמעתי בצה"ל. חיילים וקצינים רבים שנשפטים לעונשים שונים מגישים בקשות כאלה. הבקשה להמתקת העונש מובאת לשיקול דעת של קצין בכיר מן הקצין ששפט, ובמקרים לא מבוטלים ישנה החלטה להמתקת עונש".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה לדברים כי "רב"ט יאיר נתניהו נשפט בפני קצין בדרגת סגן אלוף לעונש של 10 ימי ריתוק למחנה בו הוא משרת בגין אי קיום הוראה. החייל מיצה את זכותו לערער על חומרת העונש וערעורו הובא בפני קצין בדרגת אלוף משנה, אשר החליט להמתיק את עונשו ולהמיר את תקופת הריתוק לשמונה ימים. יחידת דובר צה"ל מתייחסת לרב"ט נתניהו כמו אל כל חייל אחר ביחידה".

עדכון ראשון: 20:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully