וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם התחתון של חמאס: נגד בובות חושפניות

משטרת חמאס ברצועה הורתה לבעלי חנויות להלבשה תחתונה, להסיר מחלונות הראווה בובות הלבושות באופן נועז וחושפני. "הצעדים הללו נובעים מתלונות ומלחץ של אנשים רגילים"

חמאס הורה לבעלי חנויות ברצועת עזה להציג בחלונות הראווה בובות בלבוש צנוע יותר, כך מסר היום (רביעי) דובר המשטרה ברצועה איימן אל-באטניג'י. שבוע אחרי שנאסר על נשים לעשן נרגילות במקומות ציבוריים, הורתה משטרת חמאס לחנויות הלבשה תחתונה לא להציג בובות בלבוש מינימלי ופוסטרים של הלבשה תחתונה חושפנית. "הצעדים הללו נובעים מתלונות ומלחץ של אנשים רגילים", אמר אל-באטניג'י. "הם קשורים לשמירה על המסורות שלנו".

ראשי חמאס חוזרים וטוענים כי אין בכוונתם להחיל את החוק האיסלמי ברצועת עזה, בה גרים מיליון וחצי בני אדם. עם זאת, בעבר המשטרה המקומית הפסיקה באמצע פסטיבל היפ-הופ ברצועה, וניסתה, ללא הצלחה, לכפות על עורכות דין בבית משפט ותלמידות בבית ספר להתלבש בצורה מוסלמית מסורתית. צעד זה גרם לתרעומת ציבורית.

רבים ברצועת עזה רואים בצעדי הצניעות שממשלת חמאס מנסה להשליט כניסיון להרגיע את הפלגים השמרנים יותר. הפלגים האשימו את הארגון בכך שהיא לא שומרת על החוק האיסלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully