וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: בא לצלם זוג בחתונה - ונורה למוות

צלם חתונות, שמילא את מקומו של צלם אחר שנפל למשכב, ביקש מבני זוג שנישאו בסיציליה להצטלם עם רובים. לרוע המזל, אחד הרובים פלט כדור - והצלם נורה בראשו ומת

צלם חתונות בסיציליה נורה למוות בטעות כשביקש מבני זוג שהתחתנו להצטלם כשהם אוחזים ברובים, זמן קצר לפני שעמדו להחליף טבעות. אחד הרובים פלט כדור שפגע בראשו של קאלוג'רו שימאה והוא מת במקום. בני הזוג, ולנטינה אניטרה, בת 22, ואיגנאזיו ליקודיה, בן 25, עצרו מיד את חתונתם על מנת לאפשר למשטרה לחקור את האירוע.

שימאה, בן 45, בכלל לא היה צריך לעבוד בחתונה הזאת ומילא את מקומו של צלם אחר. "הוא היה שם רק מפני שעשה טובה לצלם שנשכר אבל היה צריך לבטל בגלל שהיה חולה", אמר דובר משטרת פלרמו תאו לוזי.

באי סיציליה, הידוע כמקום המוצא של המאפיה, מותר לתושבים להחזיק ברובים. כמו כן, לפי המסורת המקומית נהוג לירות באירועים משפחתיים, ואין זה נדיר שחוגגים נפצעים כתוצאה מכך. אולם לפי דיווחים, החוקרים מתקשים לקבל את הפרטים המדויקים על המקרה מהוריו של החתן המיועד. האירוע התרחש בביתם, סמוך לפרלמו, זמן קצר לפני שבני הזוג היו אמורים לצאת לכנסייה.

"ממה שהצלחנו להבין, הצלם שאל את ההורים אם יש להם רובים כדי להשתמש בהם כאביזרים בתמונה. אחד מהם ירה ופגע בראשו והרג אותו", אמר דובר המשטרה. "מה שאנו מנסים לקבוע זה אם הרובה נורה בזמן שהצלם אחז בו, או שהוא נורה כאשר הוא ניתן לצלם", אמר דובר המשטרה. "אבל אף אחד לא ממש מדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully