וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד נגד פול התמנון: הוא מפיץ תעמולה

נשיא אירן החליט לצאת חוצץ נגד אחד הסמלים הגדולים והנזכרים של מונדיאל 2010: פול, התמנון בעל יכולות החיזוי. לדבריו, התמנון המפורסם "מפיץ תעמולה ואמונות טפלות"

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

מה אחמדינג'ד רוצה מפול התמנון? פול התמנון, שזכה במונדיאל האחרון לתהילת עולם בזכות כישורי חיזוי תוצאות משחקי הכדורגל של נבחרת הכדורגל של גרמניה, אינו אלא "מכשיר להפצת תעמולה מערבית ואמונות טפלות" - כך אמר נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד. על פי הדיווח בעיתון ה"טלגרף" הבריטי, הנשיא האירני הידוע בהתבטאויותיו מעוררות המחלוקת אמר את הדברים לפני מספר ימים במהלך נאום בטהרן. לדבריו, התמנון הגרמני, אשר מיוחסות לו יכולות פלא, הוא עדות "לריקבון ולניוון של האויב".

"פול הוא סמל לכל מה שגרוע במערב", אמר אחמדינג'ד. "אלה שבוחרים להאמין בסוג כזה של דבר אינם יכולים לעמוד בראש הכוחות הטוענים להוביל את העולם ואשר קוראים לעצמם 'מעצמות'". לדבריו, אירן עומדת בסטנדרטים גבוהים, יותר בכך שהיא נמנעת מללכת שבי אחר אמונות אלה. "לעומת אלה, אירן שואפת לשלמות", הוסיף.

במהלך משחקי הכדורגל של המונדיאל בדרום אפריקה (ולמעשה גם במאורעות ספורטיביים אחרים), הציגו עובדי המרכז הימי בגרמניה בפני פול שתי קופסאות מזון ועליהן דגלי המדינות המתחרות. פול נע לעבר אחת התיבות ופתח באכילת המטעמים שהונחו בה עבורו. פעולה זו התפרשה כעדות לבחירתו של פול בנבחרת שתזכה בניצחון. באופן מפתיע, פול זכה באחוזי הצלחה לא רעים בכלל, וניחש נכונה 12 מתוך 14 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully