וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בת 14: ההולנדית שתקיף את העולם בסירה

בית משפט בהולנד אישר לנערה לורה דקר לשוט בסירתה מסביב לעולם, ובכך להיות האדם הצעיר ביותר שיוצא למסע כזה לבדו. כעת היא ממתינה לאישור של הוריה

בית משפט בהולנד אישר היום (שלישי) ללורה דקר, נערה בת 14, לצאת לבדה להפלגה מסביב לעולם. בכך היא תהפוך לאדם הצעיר ביותר שאי פעם יצא לבדו להפלגה מסוג זה.

דקר התכוונה לצאת להפלגה הארוכה, הצפויה לארוך כשנתיים, כבר בספטמבר האחרון, אך בית המשפט ההולנדי מנע את יציאתה והורה לרשויות הרווחה לפקח על הנערה. זאת בטענה שנשקפת סכנה לביטחונה.

מוקדם יותר החודש ביקשו רשויות הרווחה בהולנד מבית המשפט להאריך את בשנה את השגחתם על דקר, אולם בית המשפט דחה את הבקשה וקבע כי לורה הצעירה תוכל לצאת למסע ולנסות לשבור את השיא הנוכחי, שנקבע בחודש מאי האחרון בידי ג'סיקה וסטון בת ה-16 מאוסטרליה.

עם זאת, בית המשפט הציב תנאי ליציאתה של לורה למסע, והוא ששני הוריה יביעו את הסכמתם לכך. אמה של לורה התנגדה בתחילה להפלגת בתה לבד, אך כעת היא תומכת בבתה. לא ברור עדיין מהי עמדת האב, שעמו הנערה מתגוררת.

בכוונת דקר לצאת למסע בסירה קטנה באורך כשמונה מטרים המכונה גופי. בהולנד מקווים, כי גורלה יהיה שונה מזה של אבי סונדרלנד בת ה-16 מקליפורניה, שיצאה באחרונה למסע דומה ונתקעה באמצע האוקיינוס במשך יומיים לאחר שסירתה נשברה.

  • עוד באותו נושא:
  • הולנד
  • שיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully