וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הבת מבקשת - אל תצביעו בעד אבא שלי

בתו של מועמד בבחירות לתפקיד שופט באוקלהומה אינה מעוניינת שאביה ייבחר. לכן היא החליטה לכבס את הכביסה המשפחתית המלוכלכת בפומבי והשיקה אתר אינטרנט ומודעות בגנותו

באוקלהומה שבארצות הברית נערכות היום (שלישי) בחירות לתפקיד שופט במחוז ה-21. לקראת הבחירות פרסמה משפחתו של אחד המועמדים מודעות גדולות אודותיו, אולם בניגוד למקובל, הן היו שליליות. כלי התקשורת באוקלהומה סיטי מדווחים כי ג'אן שיל, בתו של ג'ון מאנטות', רכשה עמודים בעיתונים מקומיים ופרסמה מודעה שהכותרת שלה היא "אל תצביעו לאבא שלי! ג'ון מאנטות' הוא לא אב טוב, הוא לא סבא טוב, והוא לא יהיה שופט טוב!". היא גם הקימה אתר אינטרנט בעל אותו שם donotvoteformydad.com שכל מטרתו היא למנוע את בחירתו של אביה. באתר מספרת שיל, בת 31, כי אביה היה נשוי שלוש פעמים ומספקת קישורים לתביעות קודמות נגדו ולמשפטים בהם הוא היה מעורב במשך 37 שנותיו כעורך דין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הרגשנו שלא היתה לנו ברירה אלא לדבר בקול כדי להגן על הקהילה שבה גדלנו ועדיין אוהבים", אמרו שיל ובעלה בהודעה. "למרבה הצער, אוקלהומה עדיין בוחרת שופטים מחוזיים בבחירות חופשיות שלעתים מעוותות את תהליך הבחירה באמצעות השפעה פוליטית לא הולמת". בעלה של ג'אן, אנדרו, אמר לעיתון מקומי כי הבעיה שלהם עם מאנטות' היא הרקורד שלו כשופט, לא כאב. לדבריו, בני הזוג ניסו להזהיר את התקשורת לגבי חששותיהם, אך לא זכו לתגובה עד שפרסמו את המודעה.

"זה לא היה צריך להתפרסם ברבים", אמר מאנטות', שהתגרש מאביה של ג'אן ב-1981, לטלוויזיה באוקלהומה סיטי. "אני אוהב את בתי. אני רוצה להשלים עמה, וזאת המטרה שלי". המועמד טוען כי חתנו עבד עמו בעבר. אולם הוא עזב כדי להיות שותף בחברה של יריבו העיקרי בבחירות גרג דיקסון. דיקסון עצמו אמר כי הוא אינו מנצל את ענייניו המשפחתיים למטרות הבחירות וכי שילר עזב את המשרד שלו לפני שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully