וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: ארה"ב תתקוף בקרוב מדינות במזה"ת

לדברי נשיא אירן, ארצות הברית מתכננת לתקוף לפחות שתי מדינות במזרח התיכון בתוך שלושה חודשים, על מנת להפעיל לחץ על מדינתו וכדי לעזור לממשלת ישראל לצאת מהקיפאון בו היא שרויה. הוא לא פירט אילו מדינות נמצאות על הכוונת

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

ארצות הברית מתכננת מתקפה נגד לפחות שתי מדינות במזרח התיכון בשלושת החודשים הקרובים. כך אמר נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד בראיון לטלוויזיה הממלכתית במדינה ששודר היום (שלישי). הנשיא לא פירט אם הוא חושב שאירן תהיה זאת שתותקף, וגם לא הסביר על מה מתבססת ההערכה שלו. אולם לדבריו, מטרת התקיפה היא חלק ממזימה להפעיל לחץ על ארצו, ונועדה לפגוע בהתקדמות של אירן, ולעזור לישראל, השרויה בקיפאון.

אחמדינג'ד חזר ואמר כי אירן לא תיסוג מתכנית הגרעין שלה, והתייחס לחידוש המו"מ על הגרעין. לדבריו, ארצו תשוב לשולחן הדיונים רק אם אם הצדדים המעורבים יגידו אם הם מעוניינים בידידות עם אירן או בעוינות עמה, ואם הם יביעו את דעתם לגבי תכנית הגרעין לכאורה של ישראל.

אתמול מסר שגריר אירן בסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית מכתב בו מובעת נכונות לקיים דיונים על עסקה לאספקת דלק גרעיני למתקן בטהרן, ללא שום תנאים. מוקדם יותר היום אישרו שרי החוץ של האיחוד האירופי שורה של צעדים מחמירים המיועדים למנוע השקעות חדשות בענף האנרגיה של אירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully