וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי החייל הנעדר חלבי: לחקור רוצח בנט

משפחתו של החייל מג'די חלבי, הנעדר מאז שנת 2005, דורשת לבדוק לעומק ראיון עיתונאי שנעשה עם יחיא פרחאן, רוצחה של הנערה דנה בנט. בראיון אמר פרחאן כי הוא מחזיק במידע שעשוי להביא למציאת חלבי

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכה: יאיר דניאל)

הוריו של החייל הנעדר, מג'די חלבי, דרשו היום (שני) מרשויות החוק לפתוח בחקירת נגד יחיא פרחאן, שנשלח בשבוע שעבר לשלושה מאסרי עולם ועוד 12 שנים, לאחר שנמצא אשם ברציחתם של דנה בנט, התיירת הצ'כית סילביה מולרובה והעציר אהרון סימחוב. הדרישה של משפחת החייל הנעדר הגיעה לאחר שפרחאן אמר בראיון לעיתון "מעריב" כי הוא מחזיק במידע שיוביל לפתרון תעלומת היעלמותו של חלבי. בעקבות הראיון קבעו שלטונות הכלא כי פרחאן ישהה חודש בצינוק ונשללו ממנו ביקורים וטלפונים.

אביו של החייל, נזמי חלבי, אמר במסיבת עיתונאים שכינס בביתו בדליית אל כרמל כי "למרות שיש סיכוי שהוא משקר, מחויבותה של המדינה לבדוק את העניין לעומק". סמי חלבי, ראש העמותה להשבת החייל, אמר כי המשפחה משוכנעת שמג'די חלבי חי ומוחזק בידי גורמי טרור. "ייתכן שהוא (פרחאן) קיבל מידע מאדם אחר, שכן הוא שהה בבית הכלא כל כך הרבה זמן. אנחנו מוכנים לקבל כל פירור. אסור לזלזל במידע", הסביר האב. יחד עם זאת, סמי חלבי לא פסל אופציה שפרחאן "משחק עם רגשות המשפחה", ואמר כי אם כך המקרה אז "שיבושם לו".

לפני חמש שנים יצא החייל מג'די חלבי מפתח ביתו בדליית אל כרמל ומאז נעלמו עקבותיו. מג'די הספיק לשרת בצבא במשך שישה חודשים לפני שנעלם ב-24 במאי 2005, בעת שהיה בחופשה מהצבא, אליה יצא ללא נשק, כנהוג ביחידתו. ביום היעלמו, הודיע חלבי להוריו כי הוא חוזר לבסיס והוא נראה בפעם האחרונה בכפרו, כשהוא תופס טרמפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully