וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחות השחיתות הרגו את האישה השמנה בבריטניה

אישה בריטית ששקלה 286 קילוגרמים מתה לאחר שהתעלמה מהוראות רופאיה וערכה ארוחות שחיתות שהוברחו על ידי בני משפחתה. זאת למרות שהיתה נתונה למשטר דיאטה קפדני

האישה שסבלה מהשמנת יתר חולנית מתה בסוף השבוע לאחר שערכה סעודות זלילה סודיות בבית החולים, כך מדווח היום (שני) עיתון ה"סאן" הבריטי. שרון מבסימלר, בת 40, שקלה 286 קילוגרמים, ולטענת "הסאן" היתה האישה השמנה ביותר בממלכה המאוחדת. היא היתה נתונה למשטר דיאטה מוקפד במהלך אישפוזה בבית חולים באסקס. אולם היא התחננה בפני משפחתה שיגניבו לחדרה מנות עצומות של עוף ודגים. היא מתה מהתקף לב תשעה ימים אחרי ש"הסאן" פרסם כתבה על חוסר יכולתה לשלוט בהרגלי האכילה שלה.

"ראינו אותם מביאים לחדר סוגים שונים של מאכילים שמנים, כמו דגים, וצ'יפס, ומנות ענקיות של עוף מטוגן, כשהיא לא היתה אמורה לאכול את הדברים האלה", אמרו עדי ראייה. לפי העיתון, היא שקלה כל כך הרבה עד שהעגלה שנשאה את גופתה לחדר המתים התמוטטה.

אתמול מסרו ל"סאן" גורמים ממערכת הבריאות: "היא פשוט לא יכלה להפסיק לאכול. היו לה בעיות חמורות בנוגע לאוכל, אך היא לא עשתה דבר כדי לעזור לעצמה. אלה שבאו לבקר אותה בבית החולים לא עשו לה טובה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון מבסימלר ובעלה בולנט, ליד מיטתה בבית החולים./מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שהיא אושפזה בבית החולים שרון בילתה במיטה בביתה במשך ארבע שנים מכיוון שהיתה שמנה מדי מכדי לצאת. בעלה אף נאלץ לעזוב את משרתו על מנת לטפל בה סביב השעון. האם לארבעה טענה כי השמינה בגלל שהפכה למכורה למזון משמין עקב דיכאון אחר לידה. בראיון לעיתון היא האשימה את מערכת הבריאות: "מניחים לי למות. אם הייתי אנורקסית הייתי מקבלת עזרה הולמת. אבל לאף אחד אין סימפטיה לאנשים שסובלים מהשמנת יתר".

למרות שהיא סבלה מבעיות נשימה עקב משקלה העצום, ואף עברה ניתוח להצרת הקיבה, סירבה שרון להפסיק לזלול. "יש גבול למה שמערכת הבריאות יכולה לעשות עבור מישהו עם בעיה כזאת . בעבר היא התחננה שיעזרו לה. אבל בסוף החולה הסתובבה וזרקה לנו את זה ישר בפנים – כשחזרה להתנהגות הישנה שלה", אמר אחד מאנשי בית החולים לעיתון. "הנושא עלה מספר פעמים אבל הבעיה המשיכה. בסוף הצוות כבר לא ידע מה לעשות. זה טרגי – ניתן לכנות זאת טרגדיה של המאה ה-21. האישה הזאת היתה רק בת 40. אבל היא אכלה את עצמה לקבר מוקדם, פשוטו כמשמעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully