וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע תושב הצפון שגידף את פרופ' גבי ברבש

בית משפט השלום בחיפה הרשיע את רביב רז בעבירה של העלבת עובד ציבור, לאחר ששלח למנהלי בתי חולים מייל בו הכפיש את מנהל ביה"ח איכילוב גבי ברבש

בית משפט השלום בחיפה הרשיע היום (ראשון) את רביב רז, בן 40 מזכרון יעקב, בעבירה של העלבת עובד ציבור, לאחר ששלח תכתובת דואר אלקטרוני לחמישה מנהלי בתי חולים ובה כינה את פרופ' גבי ברבש, מנהל בי"ח איכילוב, בשמות כגון "עושק", "גנב", "רמאי" ו"מקבל מעטפות".

על מנת לשלוח את המייל, פתח רז כתובת דואר אלקטרוני בשמו של שמואל רום, מנהל פרויקט במשרד הבריאות, ובו הטיח האשמות בברבש. בין היתר כתב רז בתכתובת כי "העושק של גבי ברבש אותנו, את בתי החולים, בעיקר עבור הצרכים האישיים שלו ועבור בית החולים אותו הוא מנהל, חייב להסתיים מייד. עד מתי יגנוב מאיתנו גבי ברבש כסף? עד מתי ירמה את כולנו?".

שופט בית משפט השלום, זאיד פלאח, קבע כי רז "בחר לתאר את ביקורתו במילים קשות וכי קשה להעלות על ההגיון, שמילים פוגעניות כגון אלו נכתבו במטרה להביא לחקירת הפרויקט וגילוי האמת, כטענתו". עם זאת, זיכה פלאח מחמת הספק את רז מעבירות של התחזות וזיוף בהן הואשם, וציין כי "לא הוכח במידה מספקת שהנאשם התייצג כ"שמואל רום", על כן לא התקיים היסוד העובדתי של העבירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully