וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר ההרוגים בפסטיבל בגרמניה עלה ל-19

הרוגים ופצועים בפסטיבל שנערך בעיר דואיסבורג, בעקבות עומס שנוצר בשער הכניסה למתחם האירוע. ההרוגים נרמסו למוות על ידי ההמון לאחר שבמקום פרצה בהלה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: לירז ליבנה)

מספר ההרוגים בפסטיבל המוסיקה במערב גרמניה עלה הלילה (ראשון) ל-19. כ-100בני אדם נפצעו בתקרית, עשרות מהם באורח קשה. ההרוגים נרמסו למוות לאחר שבהלה פרצה בקרב מבקרי הפסטיבל "מצעד האהבה" באחת הכניסות לאירוע. בתחילה לא בוטל האירוע על מנת לא לגרום לבהלה נוספת, אך לאחר מספר שעות הודיעו המארגנים על הפסקתו.

ככל הנראה, הסיבות לתקרית הן צפיפות יתר בשער הכניסה לפסטיבל מוזיקת הטכנו, שנערך בעיר דואיסבורג שבמערב גרמניה. המהומה החלה לאחר שהמשטרה במקום ניסתה לעצור את כניסתם של אלפי בני אדם לשטח הפסטיבל.

"היו ערימות של פצועים על הקרקע. בחלקם בוצעו פעולות החייאה וחלקם היו מתים וכוסו בסדינים". אמרה אחת המשתתפות בפסטיבל, איזבל שלוסר בת ה-18 לסוכנות הידיעות רויטרס. "היה יותר מידי מלא אחר הצהריים. כולם רצו להיכנס".

אמבולנסים רבים הגיעו למקום על מנת לפנות את הפצועים וההרוגים והמשטרה הקימה במקום עמדה לעזרה ראשונה על מנת לטפל בפצועים. הפסטיבל השנתי, שנערך לראשונה בברלין בשנת 1989, משך השנה כ-1.4 מיליון משתתפים.

עדכון ראשון - 20:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully