וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנות בטורקיה מול נבחרת ישראל בכדורעף

עשרות התעמתו עם שוטרים באנקרה, במחאה על הרג פעילי המשט לעזה, מחוץ לאולם בו שיחקה נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף. בזמן ההפגנה השחקניות לא נכחו במקום

עשרות בני אדם הפגינו היום (שבת) נגד ישראל באנקרה, מחוץ לאולם שבו שיחקה נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף. המפגינים התעמתו עם שוטרים, הניפו דגלי פלסטין ותמונות של אחד הצעירים שנהרגו על סיפון הספינה מרמרה, בהשתלטות חיל הים עליה.

בעת ההפגנה השחקניות הישראליות לא נכחו במקום.
בשל האווירה המתוחה בין טורקיה לישראל ליוותה אבטחה כבדה את הנבחרת באנקרה, ומאות שוטרים במדים נערכו בסביבות האולם כדי למנוע ניסיונות פגיעה בשחקניות. לאולם עצמו הורשו להיכנס רק מוזמנים ספורים.

מאמן הנבחרת, אריה זלינגר, התייחס לאירועים ואמר: "אני מודה לכולם על קבלת הפנים והאירוח, אנחנו שמחים להיות כאן ומצטערים שגרמנו למארחים כאבי ראש, אבל אנחנו באנו לעסוק בכדורעף ולא בפוליטיקה".

במשחק עצמו הפסידה הנבחרת בשלב חצי גמר היורוליג, בתוצאה 25:20, 25:12, 25:21 לסרביה. הנבחרת רשמה ניצחון כפול על ספרד בשלב הקודם כדי להגיע לפיינל פור של המפעל היוקרתי שנערך באנקרה, לא מצאה תשובה לאיכויות של הסרביות, שזכו ביורוליג אשתקד וסיימו במקום השלישי באליפות העולם האחרונה, והסתפקו בעצם ההגעה למעמד המכובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully