וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "מי שיאיים עלינו – ינחל תבוסה"

על רקע הכוונה להאשים פעילים בחיזבאללה במעורבות בחיסול רפיק חרירי, הזהיר מזכ"ל הארגון מההשלכות. נסראללה אף טען כי "גורמים אמריקאים וישראלים מפיצים שמועות בנוגע למעורבותנו"

"חיזבאללה לא פוחד מכלום. כל מי שמנסה לזמום מזימות נגד חיזבאללה ולבנון ולפגוע בנו - ייכשל. הוא זה שצריך לדאוג, הוא זה שצריך לפחד, משום שהוא ייכשל ויובס" – כך אמר הערב (חמישי) מזכ"ל חיזבאללה השייח' חסן נסראללה בנאום טלוויזיוני שנשא בבירות. בנאומו התייחס נסראללה בעיקר לכוונתה של ועדת החקירה הבינלאומית להאשים פעילים בחיזבאללה במעורבות בחיסול ראש ממשלת לבנון רפיק חרירי ב-2005 באמרו כי לארגונו אין שום קשר לחיסול.

"ישנם גורמים אמריקאים וישראלים שמפיצים שמועות לפיהן פעילים בחיזבאללה מעורבים בחיסול רפיק חרירי", אמר בנאום. "יש תכנית חדשה שמטרתה לפגוע בחיזבאללה על ידי ניצול פרשת חיסול חרירי ובאמצעות ועדת החקירה הבינלאומית". נסראללה אמר כי לארגונו נודע כי גורמים בחיזבאללה יואשמו במעורבות בחיסול חרירי וכי גם ראש ממשלת לבנון סעד חרירי עדכן אותו כי ההחלטה הצפויה היא להאשים פעילים בארגון במעורבות בהתנקשות.

"אנחנו דוחים בתוקף כל ניסיון להאשים פעילים של חיזבאללה במעורבות ברצח רפיק חרירי", הוסיף מזכ"ל חיזבאללה. "מעולם לא אמרנו שאנחנו מכבדים את החלטות ועדת החקירה הבינלאומית בפרשת רצח חרירי. כולם יודעים שמהרגע הראשון פקפקנו באמינות הוועדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully