וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ על ברק: "מו"מ ישיר או פרישה מהממשלה"

פעילים במפלגת העבודה פתחו בקמפיין שנועד להפעיל לחץ על שר הביטחון, לקראת סיום הקפאת הבנייה בהתנחלויות. "אם עד 26 בספטמבר לא ייפתח מו"מ ישיר עם הפלסטינים, נדרוש יציאה מיידית מהממשלה"

"המטה המדיני של מפלגת העבודה" התכנס הערב (חמישי) לראשונה. מקימי המטה, פעילים מרכזיים במפלגה, דורשים מהנהגת מפלגת העבודה להוביל את ישראל למשא ומתן ישיר עם הפלסטינים עד ל-26 בספטמבר, מועד סיום ההקפאה. "אם עד תאריך זה לא ייפתח משא ומתן ישיר, נדרוש יציאה מיידית מהממשלה", אומרת דוברת המטה, דנה אורן-ינאי.

אל"מ במיל עו"ד גלעד שר קרא למנהיגות הישראלית והפלסטינית להתחיל ללא דיחוי משא ומתן ישיר ולהתמיד עד להשגת הסדר. "זו הדרך היחידה למנוע מדינה דו-לאומית". לדברי שר, "הממשלה חייבת להיערך כבר כעת בתוכנית לאומית לפינוי התנחלויות ליום בו יהיה הסדר ולשתף בתהליך את מתיישבי יהודה ושומרון".

"זהו רגע היסטורי לתנועת העבודה. היא עומדת באחד הרגעים החשובים בתולדותיה או בחירה בדרך או התרסקות מוחלטת בבחירות הקרובות. הקמפיין הנוכחי לא נועד לפגוע במנהיגות העבודה, הוא נועד לתמוך ולחזק אותם בפרישה וחזרה לערכים ולציבור גדול מאוד שצמא לחזרתה לערכים למאבק מול הימין ולחזרה לשלטון", אמר מנהל הקמפיין, דדי סוויסה.

עדכון ראשון - 22:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully