וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המקדש ייבנה במהרה בימינו... בברזיל

כנסייה בסאו פאולו קיבלה אישור לבנות מתחם חדש שיכלול העתק מדויק של בית המקדש וארון הברית. לדברי ראש הכנסייה, המבנה יוקם מאבנים מירושלים "שהיו עדות לכוחו של אלוהים לפני 2,000 שנה"

העתק של בית המקדש צפוי להיבנות בסאו פאולו שבברזיל. כנסייה פנטקוסטלית, מהגדולות בעולם, קיבלה אישור למיזם, שעלותו נאמדת בכ-200 מיליון דולרים. כך דיווח אמש (רביעי) ה"גרדיאן" הבריטי. הדגם ייבנה במסגרת כנסייה ענקית של "הכנסייה האוניברסאלית של ממלכת אלוהים", שתכיל גם דגם של ארון הברית שייבנה בהתאם לתיאורים תנ"כיים. גובהו של המקדש צפוי להיות 55 מטרים – כמו בניין בן 18 קומות, ופי שניים מהגובה של פסל "ישו הגואל" המשקיף על ריו דה ז'נרו.

העיתון הברזילאי "אסטאדו דה סאו פאולו" דיווח כי האישור לבניית הכנסייה, שתכיל 10,000 מקומות ישיבה, ניתן השבוע, והיא צפויה להימשך ארבע שנים. "אנו מכינים את עצמנו לבנות את בית המקדש, באותה צורה כמו זה של שלמה", אמר מנהיג הכנסייה ומייסדה הבישוף אדיר מאקדו, במהלך דרשה, שפורסמה גם בבלוג שלו. "במקדש שלמה השתמשו בטונות של זהב, זהב אמיתי. אנו לא הולכים לבנות מקדש של זהב, אבל נוציא טונות של כסף, ללא ספק".

לדברי מקאדו, הכנסייה חתמה על הסכם בהיקף של שמונה מיליוני דולרים לייבא אבנים מירושלים, "בדיוק כמו אלה שהשתמשו בהן לבנות את בית המקדש בישראל. אבנים שהיו עדות לכוחו של אלוהים לפני 2,000. זה הולך להיות יפהפה – היפה ביותר. מבחוץ זה יהי בדיוק כמו זה שנבנה בירושלים". כמו כן, הכנסייה תכיל אולפני טלוויזיה ורדיו, כיתות לימוד ל-1,300 תלמידים, ומגרש חנייה ל-1,000 מכוניות.

"הכנסייה האוניברסאלית של ממלכת אלוהים" נוסדה בברזיל ב-1977. חברים בה כשמונה מיליון בני אדם ב-180 מדינות. הכנסייה דוגלת במה שמכונה "תיאולוגית השפע", לפיה מעשים של אמונה, כולל מתן תרומות, מזכים בעושר חומרי. לפי ה"גרדיאן", בשנה שעברה האשים התובע הציבורי בסאו פאולו עשרה חברי כנסייה, כולל מקאדו, בנטילת כסף מתרומות כדי לקנות מכוניות מרכוש. למקאדו, המכחיש את ההאשמות, יש מטוס פרטי בשווי של 45 מיליון דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully