וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שתי נשים טוענות: אל גור הטריד אותנו מינית

אחרי שנפתחה מחדש החקירה נגד סגן נשיא ארה"ב לשעבר בחשד שהטריד מינית מעסה, עוד שתי מעסות התלוננו כי הוא ניסה לשדלן לקיים עמו יחסי מין. אחת מהן העידה: "גור הסיר את המגבת מעל גופו ונעמד מולי עירום כביום היוולדו"

החשדות נגד סגן נשיא ארצות הברית לשעבר אל גור בפרשת ההטרדות המיניות הולכים ונערמים. לאחר שבתחילת החודש החליטה משטרת פורטלנד לפתוח מחדש את החקירה הפלילית נגד גור, עיתון ה"נשיונל אינקווירר" דיווח כי שתי מסאז'יוסטיות נוספות התלוננו כי זוכה פרס נובל לשלום בשנת 2007 הטריד אותן מינית.

החשדות החדשים מתייחסים לשתי תקריות נפרדות שאירעו בעת שקיבל גור מסאז' מקצועי מהמעסות. אחת מהן התרחשה, לפי החשד, במלון בבוורלי הילס בשנת 2007, שסגן הנשיא האמריקאי לשעבר הגיע אליו כדי להשתתף בטקס האוסקר בהוליווד, והשנייה - במלון בטוקיו ב-2008.

גורם בבית המלון היוקרתי בבוורלי הילס סיפר לעיתון כי "המעסה טוענת שכאשר היא נותרה בגפה עם גור, הוא הסיר את המגבת מעל גופו, וניצב מולה עירום כביום היוולדו". על פי הגורם, משפשט את בגדיו, ניסה גור לשדל את המסאז'יסטית לבצע אקט מיני יחד איתו.

בתחילת החודש נפתחה מחדש החקירה נגד גור, שנחשד בהטרדה מינית ובביצוע מעשה מגונה בהולי האגרטי, מעסה מקצועית ב-2006. לטענת האגרטי, בידיה זוג מכנסיים שחורים אותם לבשה באותו ערב בו הותקפה על ידי גור, אשר הוכתמו "כשמר גור נשען עלי בזמן שלבש חלוק פתוח". לדבריה, בדיקת DNA שנערכה לא העלתה ממצאים חד משמעיים לגבי החומר הלבן. עוד טענה האגרטי כי גור דרש ממנה לבצע בו "שחרור צ'אקרות". גור הכחיש את ההאשמות.

עדכון ראשון: 22:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully