וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: דיילת אוויר שדדה נוסעים בעת שנימנמו

דיילת של "אייר פראנס" נעצרה בחשד ששדדה עשרות נוסעים שנרדמו במהלך טיסות ארוכות מאסיה לצרפת. "בחשבון הבנק שלה נמצאו פערים עצומים בין סגנון חייה לרמת הכנסתה"

אם טסתם באחרונה באייר פראנס – ובעיקר אם הצלחתם לישון בטיסה – כדאי לכם לבדוק טוב-טוב את הכיסים. דיילת בת 47 בחברת התעופה "אייר פראנס" נעצרה אתמול (שלישי) בחשד שגנבה כסף מזומן, תכשיטים וכרטיסי אשראי מנוסעים. על פי החשד, הדיילת לוסי ר. נהגה לשדוד את הנוסעים בזמן שאלו ישנו בטיסות ארוכות מפריז ליעדים במזרח הרחוק. בעיתון "לה-פיגרו" נכתב כי בחשבון הבנק שלה נמצאו "פערים מחשידים ויוצאי דופן בין סגנון ואורח חייה לבין גובה הכנסתה".

החקירה בנושא נפתחה בחודש ינואר, עם תלונתם של חמישה נוסעים יפנים, שפנו למשטרה הצרפתית עם רדתם בנמל שארל דה גול בפריז. התיירים שהגיעו לביקור עסקים בצרפת סיפרו כי במהלך הטיסה נעלמו מכיסיהם כ-5,000 דולרים במזומן. דוברת מטעם משטרת פריז סיפרה כי "במהלך החקירה נמצא קשר בין הפקדותיה הרבות של הדיילת בחשבונה לבין הגניבות שנעשו בטיסות שהיא עצמה היתה עליהן".

במשטרה מעריכים כי בין נוסעי טיסות "אייר פראנס" קיימים עוד עשרות קורבנות נוספים. בינתיים, הדיילת - שהודתה במיוחס לה – מתכוננת למשפטה בצרפת. על פי הודאתה, לוסי ר. ביצעה את הגניבות במשך תקופה של כשנה, ושדדה לפחות 27 נוסעים שונים. אם תורשע, צפויה הדיילת הצרפתייה לרצות עונש מאסר של 10 שנים. יצויין עוד, כי מחברת "אייר פראנס" נמסר בתגובה כי הם "אינם אחראיים על גניבות מתיקים שהנוסעים בחרו להעלות למטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully