וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: סיפר שהוא שוכב עם כלבתו - ונעצר

שוטרים בפלורידה עצרו גבר שסיפר במרפאה הווטרינרית שבה מטופלת כלבתו, כי לא נראה שהיא נהנית בזמן שהם מקיימים יחסי מין. זאת לאחר שבבדיקת הכלבה נמצאו סימנים לפעילות מינית כפויה. פרקליטו: זו היתה בדיחה

גבר אמריקאי נעצר בסוף השבוע בפלורידה בחשד שקיים יחסי מין עם כלבתו, מסוג דני ענק, בשם "כריסטי ברינקלי". כך דיווח ה"מיאמי הארלד". לדברי המשטרה, ארמנד פאצ'ר, תושב גיינסוויל בן 64, אמר לעובד במשרד הווטרינר של כריסטי שהוא שוכב עמה, והוא לא התכוון לכך שהדוגמנית משנות ה-80 וגרושתו של בילי ג'ואל מחממת את מיטתו בלילה.

כשנשאל על מצבה של הכלבה, ענה פאצ'ר: "לא נראה שהיא נהנית כל כך כשאנו מקיימים יחסי מין", כך צוטט פאצ'ר בצו המעצר שלו. "אולי זה מפני שלא הייתי אנרגטי מספיק לאחרונה, ובגלל זה היא לא נהנית".

הווטרינר לא צחק מהדברים של פאצ'ר וערך בדיקה לכלבה בת השנתיים וחצי. כשגילה סימנים של פעילות מינית כפויה על גופה של כריסטי ברינקלי, הוא דיווח על כך למשטרה. לדבריו, הסימנים על הכלבה שעברה עיקור לא היו יכולים להיגרם מכלב אחר.

פאצ'ר נעצר בחשד להתעללות בבעלי חיים, עבירה הנושאת עמה עונש של עד חמש שנות מאסר. פרקליטו אמר לעיתון כי פאצ'ר מכחיש כי אמר את הדברים ואת החשדות נגדו. לדבריו, העובד לא הבין את הבדיחה שפאצ'ר סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully