וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם קץ לחיה: מכתב ההתאבדות נשלח על גבי יונה

גבר בסין, שנהג ככל הנראה לתקשר עם בת זוגו באמצעות יונת דואר, שלח באמצעות הציפור פתק בו הוא מאיים להתאבד. הכותב, שחתם רק בשם פרטי, עדיין לא אותר

גבר בעיר ז'נגז'ו שבסין השתמש ביונת דואר כדי לשלוח מכתב התאבדות. העיתון הבריטי "דיילי טלגרף" מפרסם היום (שני) את סיפורו של לי יונג, שמצא את היונה בסוף השבוע ולקח אותה לביתו. יונג סיפר לעיתון מקומי, כי כשהיונה עפה הוא ראה פתק מגולגל קשור לרגלה בחוט של זהב. "מתוך סקרנות, חבר שלי ואני קראנו את המכתב, והופתענו לראות שזה מכתב התאבדות". יונג דיווח על המקרה מייד, אולם מכיוון שכותבו חתם רק בשם "שיאזי" הוא עדיין לא אותר.

לפי העיתון, בפתק, שיועד ככל הנראה לחברתו של שיאזי, נכתב: "באמת שלא עשיתי דבר כדי לפגוע בך. היינו ביחד במשך חמש שנים. האם בשלב זה את לא יודעת מי אני? חבל מאוד ש'האפורה הקטנה' שלנו היא רק יונה. זה היה נהדר אם היא היתה יכולה לדבר. היא היתה יכולה להוכיח את חפותי. אין לי ברירה אחרת. האם מוות הוא הדרך היחידה להוכיח זאת? קשה מאוד לאהוב אותך! אלה מילותיי האחרונות".

ככל הנראה, שיאזי ובת זוגו השתמשו ביונה כדי לתקשר, אך המסע שלה ליעדה הופסק כנראה כשנחתה בשכונה בז'נגז'ו. תודות לסימון שעל היונה, הצליחו לאתר את הבעלים המקוריים של היונה. אולם הוא אמר כי איבד אותה במהלך מירוץ בשנה שעברה ואין לו מושג מי כתב את הפתק.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully