וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת פרלמן: גם החשוד בסיוע במעצר

במהלך הלילה נעצר דוד סיטבון, החשוד בשיתוף פעולה עם "המחבל היהודי" חיים פרלמן ובגניבת תחמושת מבסיס צה"ל. מעצרו הוארך בשישה ימים וגם עליו, בדומה לפרלמן, נאסר לפגוש את עורך דינו

עוז מרון

(צילום: עוז מרון. עריכה: יאיר דניאל)

פרשת מעצרו של חיים פרלמן, שזכה לכינוי "המחבל היהודי" ממשיכה להסתעף. בזמן שמקורביו ממשיכים לחשוף הקלטות של סוכני שב"כ המנסים, לכאורה, לדובב אותו למעשי עבירה, נעצר היום (שני) פעיל ימין נוסף, החשוד במעורבות בפרשה.

מעצרו של דוד סיטבון, תושב ירושלים בן 28 שנעצר הלילה בחשד למעורבות במעשים המיוחסים לחיים פרלמן החשוד ברצח פלסטינים בשנות ה-90' הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה בשישה ימים. סיטבון חשוד, בין השאר, בגניבת תחמושת מבסיס של צה"ל ומבית פרטי, בשתי פ?ריצות.

לשב"כ עדיין לא ברור מה טיב הקשר בין סיטבון לפרלמן, אך הוסכם כי אין ניגוד עניינים ולכן פרקליטו של פרלמן ייצג גם את סיטבון. בדומה לפרלמן, גם על סיטבון נאסר להיפגש עם עורך דינו, עדי קידר. בית המשפט קבע שיש חשש לשיבוש החקירה אם ישוחרר סיטבון, ושלל את טענת סניגורו בדבר הליך לא תקין בכך שלא הותר לו להיפגש עם החשוד.

מקורביו של פרלמן מסרו בתגובה, כי "מדובר בעוד ניסיון של השב"כ לעשות תרגילי חקירה ולהוכיח לבית המשפט שישנה התקדמות לקראת הדיון בהארכת המעצר של פרלמן".

מידע על פעולות נגד פלסטינים

אחרי שחשפו לכאורה את סוכן השב"כ "דדה", מקורביו של פרלמן, חשפו הבוקר הקלטות נוספות כנגד איש שב"כ נוסף שניסה, לטענתם, לדובב אותו. כזכור, פרלמן הועסק כמדביק מודעות בעיר אשקלון, כשמקורביו טוענים כי מעסיקיו היו אנשי שב"כ שניסו לדובב אותו להודות על מעשי הרצח.

בהתאם לכך, חושפים המקורבים לפרלמן הקלטות שביצע במהלך עבודתו, כאשר הדביק מודעות למופע קרקס ביוני האחרון. בהקלטות נשמע אדם המכונה "סבג", כאשר הוא מקיים עם פרלמן שיחות ארוכות. הפעם, בניגוד לשיחות המוקלטות שביצע פרלמן עם הסוכן, לכאורה, המכונה "דדה", מנסה סבג להוציא מפרלמן מידע על פעולותיו בשנים האחרונות כנגד פלסטינים, אולם לא מעלה בפניו הצעות כלשהן.

סבג, שהיה מעסיקו של פרלמן באותה תקופה, נהג לשוחח עימו במהלך נסיעותיהם המשותפות במסגרת העבודה ולהציג עצמו כאיש ימין. כך למשל, סיפר לו פרלמן באחת השיחות על מעצרו בשנת 2000 בגין תקיפת ערבי ושוטר, וכן על קטטה עם ערבי בה היה מעורב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully