וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג המוזר: בת 108 ובן 38 רוצים לאמץ ילד

גבר במלזיה הנשוי לאישה המבוגרת ממנו ב-70 שנים, טוען כי הוא ורעייתו בת ה-108 רוצים לאמץ ילד. לדבריו, הוא הבין שהיא חפצה בתינוק, לאחר שהצביעה על חנות לבגדי פעוטות

אישה בת 108 ובעלה בן ה-38 רוצים לאמץ ילד. כך סיפר הבעל לעיתון המאלזי "דה סטאר". בראיון שפורסם אתמול (ראשון), אמר מוהד נור צ'ה מוסא, ששב לזרועות רעייתו הקשישה לאחר ששהה במעצר במכון גמילה מסמים במשך שנה וחצי, כי הוא רוצה למלא את משאלתה לשמוע צחוק תינוקות בביתם.

מוהד נור הוא בעלה ה-23 של ווק קונדור, שלא התראיינה לעיתון. "ניסינו לעשות ילד מוקדם יותר, אולם הגיל של רעייתי היווה מכשול", סיפר מוהד נור. "אז החלטנו לאמץ תינוק, עדיף בן". לדבריו, תינוק יהפוך את ביתם בקואלה בראנג לשמח עוד יותר. הוא טען כי קלט את רצונה של רעייתו לתינוק לאחר שהצביעה על חנות בה מוכרים בגדי פעוטות. הוא הוסיף, כי הם מעדיפים ילד קטן, מכיוון שיהיה קל יותר לטפל בו. "אני לא יכול לצפות שרעייתי תתרוצץ בגיל שלה, כשאני צריך לעבוד ולפרנס את המשפחה שלי", אמר מוהד נור. אולם אין להם גם בעיה לקבל לחיקם תינוק בן יומו. "אנו מוכנים גם לתינוקות שנולדו מחוץ לנישואין. במקום לנטוש יילוד, תנו לנו אותו ואנו מבטיחים לטפל בילד".

כשמוהד נור נשאל על החודשים הארוכים בהם הוא ורעייתו הקשישה חיו בנפרד בזמן שהיה במכון גמילה, אמר בעל הצעיר כי הוא מתחרט על התנהגותו. "היא ביקשה ממני להיגמל אבל הייתי אז עקשן מדי", והוסיף כי הוא הזניח את צרכיה של רעייתו לפני שנעצר. "השתנתי, עכשיו אני נוצר כל רגע עם רעייתי".

נישואיה של ווק, המבוגרת מבעלה ב-70 שנים, למוהד נור לפני חמש שנים, זכו לסיקור נרחב בתקשורת העולמית. שלוות חייהם הופרעה בשנה שעברה כשהבעל נעצר באשמת שימוש בסמים. אחרי מעצרו סיפרה ווק על בדידותה ללא בעלה לצדה.

  • עוד באותו נושא:
  • מלזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully