וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המרגלת הרוסיה בדרך לפוליטיקה?

המרגלת אנה צ'פמן, שמחפשת פרנסה לאחר שגורשה מארה"ב, עשויה להשתלב בפוליטיקה. היעדר ניסיון לא אמור להוות בעיה, והפרלמנט הרוסי כבר מכיר מקרוב דוגמניות עירום וסלבריטאים

אנה צ'פמן, המרגלת הרוסיה היפיפייה שגורשה לאחרונה מארה"ב במסגרת עסקת חילופי אסירים עם הקרמלין עשויה להשתלב בפוליטיקה בארצה. תמונותיה של צ'פמן התפרסמו בכל העולם, כך שקריירת הריגול שלה הגיעה כמעט בוודאות לסיומה, אך ברוסיה יש מי שמעוניין מאד בשרותיה.

המגזין "ניוזוויק" דיווח שהמפלגה הליברלית-דמוקרטית ברוסיה מעוניינת להריץ את צ'פמן לפרלמנט הרוסי. ראש המפלגה בעיר הולדת של צ'פמן, וולגוגרד (לשעבר סטלינגרד), אלכסנדר פוטאפוב אמר כי "המפלגה תעשה הכל כדי לקדם את מועמדותה לקראת הבחירות ב-2012" אם המרגלת תביע בכך עניין.

צ'פמן הפכה לגיבורה מקומית בעירה, ותנועת נוער הנתמכת על ידי הקרמלין אף קראה לראש העיר להעניק לה אזרחות של כבוד. בזמן שהותה בכלא גם נערכה לכבודה תחרות שירים, כשהשיר הזוכה הילל את עמידתה מול האמריקאים וקבע: "לא נשברת בכלא ולא מסרת את סודותנו".

גם היעדר ניסיון קודם בפוליטיקה לא אמור להוות בעיה עבור צ'פמן: הפרלמנט הרוסי משובץ דמויות צבעוניות מאז החל עידן שלטונו של הנשיא לשעבר וראש הממשלה המכהן ולדימיר פוטין. כך למשל ניתן למצוא שם את המתעמלת אלינה קבאייבה ששמה נקשר רומנטית לפוטין, את האתלטית סווטלנה חורקינה שהצטלמה בעירום למגזין פלייבוי ואת המתאגרפת ודוגמנית העירום נטליה קרפוביץ'.

המפלגה הליברלית דמוקרטית עצמה גייסה בעבר את אנדריי לוגובוי, המבוקש בבריטניה בחשד להרעלת עריק שחי בלונדון. מרגע שנבחר לפרלמנט, זכה לוגובוי לחסינות מתביעות, רכב, ודירה מסובסדת במוסקבה. "דברים הסתדרות עבורו, והם יכולים להסתדר גם עבור אנה, אם היא רוצה להפוך לפוליטיקאית מפורסמת", סיכם יו"ר המפלגה פוטאפוב.

(עדכון ראשון: 22:35)

  • עוד באותו נושא:
  • אנה צ'פמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully