וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובאו לקבורה החרדים מתקרית הירי בת"א

אליהו אברמן שנרצח אתמול בתקרית הירי בת"א הובא למנוחות בבית הקברות שמגר בירושלים. במקביל, בראשל"צ נטמן אוהד רוזנברג, שעל פי החשד רצח את אברמן, עמו שהה במכונית, ואז התאבד. מהחקירה עולה כי השניים נאבקו לפני הירי

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק)

הלווייתו של הצעיר החרדי אליהו אברמן שנרצח אתמול בתקרית הירי בתל אביב התקיימה בצהרים (חמישי) בבית העלמין שמגר בירושלים. במקביל נערכה הלוויתו של אוהד רוזנברג, החשוד שרצח את אברמן והתאבד, בבית העלמין בראשון לציון. המשטרה חושדת כי אברמן, בן 19 מירושלים, נרצח בידי רוזנברג, חרדי בן 31 תושב ראשון לציון שלפי החשד התאבד לאחר הרצח. המשטרה מעריכה כי אברמן ורוזנברג ניהלו מאבק בעת שישבו ברכבם לפני הירי.

אליהו אברמן הוא בנו של הרב אהרון לייב אברמן, דמות מוכרת במגזר החרדי, העומד בראש עמותת חסד "לב מלכה", המסייעת לפגועים. אתמול הגיע האב לזירת הרצח בתל אביב וזיהה את גופת בנו אשר הייתה מוטלת על הקרקע. שני הצעירים שימשו כמתנדבים בזק"א ואברמן ככל הנראה שימש כנהג הרכב בו נמצאו השניים. ככל הידוע השניים הכירו במהלך לימודיהם בישיבת "תפארת שמואל" במרכז הארץ והמשטרה חושדת כי מדובר ברצח והתאבדות על רקע מערכת יחסים רומנטית שניהלו השניים.

מבדיקה ראשונית עולה, כי היריות נורו בשעה ששני הצעירים שהו ברכבם. חוקרי מרחב יפתח, בראשות ניצב משנה יורם אוחיון, שהגיעו לזירה פתחו בחקירה במהלכה נמצא בתוך הרכב הנשק ששימש לירי. הנשק היה רשום בבעלותו של רוזנברג. לאחר הירי, הידרדר הרכב ופגע בספסל. השוטרים שהגיעו לזירה מצאו אותו כאשר מנוע הרכב עדיין פועל. כמו כן, לא נמצאו סימני ירי מחוץ לרכב, מה שמאשש את החשד כי הירי בוצע בתוך הרכב עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully