וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ישראלי ו-3 נכדותיו נהרגו בהתרסקות מטוס

חוקרי רשות התעופה הפדרלית הגיעו לזירת התרסקות המטוס הקל בצפון מישיגן, בה נהרגו משה מנורה, טייס ישראלי לשעבר מאזור שיקגו ושלוש מנכדותיו. נכד נוסף נפצע קשה

חוקרים של רשות התעופה האמריקאית הגיעו הבוקר (רביעי) לאזור התרסקות המטוס הקל בצפון מישיגן, בה נהרגו ישראלי לשעבר מאזור שיקגו ושלוש נכדותיו הישראליות. ההרוגים הם הטייס משה מנורה בן 74, תושב סקוקי, צפונית לשיקגו, ושלוש נכדותיו ששהו אצלו: שרה קליין בת 17, רבקה מנורה בת 17 ורחל מנורה בת 15. נכד נוסף, יוסי מנורה בן ה-13 נפצע בהתרסקות באורח קשה. נכדה נוספת בת 15 לא עלתה על הטיסה.

המטוס הדו-מנועי מסוג ביצ'קרפאט 58 התרסק כ-100 מטרים לאחר שביצע המראה ועלה בלהבות. ממשרד השריף במחוז מקינאק נמסר: "המטוס נתקל בקושי מסוים אחרי שהמריא, המטוס חצה את הכביש המהיר ופגע במעקה בטיחות במרכזו, התהפך והתרסק עד שנעצר בשולי הכביש המהיר I-75".

נציגים של שגרירות ישראל בארה"ב עושים דרכם לזירת התאונה.
צוות מתנדבים של זק"א יצא אף הוא לזירת האסון על מנת לטפל בטיפול והעברת הגופות. צוות מתנדבים ישראלי בראשות יו"ר זק"א יהודה משי זהב, ריכז את הטיפול בהודעות למשפחות בארץ ובאיסוף ממצאי זיהוי להצלבה ובתיאומים מול חדר המצב של משרד החוץ וקונסולית ישראל בשיקגו.

קמב"ץ זק"א לכיש, יוסי לנדאו אשר נמצא בקשר עם צוות זק"א בארצות הברית שמטפל בהתרסקות המטוס, מסר לוואלה! חדשות כי "קיבלתי טלפון בשעה 2:30 בלילה מעמיתים שלנו בארצות הברית. ביקשו מאיתנו לאתר משפחה בירושלים שילדיה נהרגו. יצאתי לכתובת ומסרתי להם את ההודעה המרה. התחלנו לגבש צילומי שיניים וכו' כדי להעביר אותם לחוץ לארץ לזיהוי ההרוגים. כרגע הילדים שנהרגו בהתרסקות המטוס שוחררו מהמכון הפתולוגי לאחר שזוהו. הסב עדיין לא שוחרר מכיוון שהחוק בארצות הברית דורש לבצע נתיחה בגופה ואנו נתנגד לכך. הפצוע נמצא בהכרה ובמצב יציב".

יהודה מנורה, נכדו של משה מנורה ואחיהן של רבקה ורחל מנורה, התייחס הבוקר לאסון. יהודה סיפר לגלי צה"ל כי "סבא שלי טס כבר כ-40-50 שנה. הוא טס הרבה, כמה פעמים בשבוע". יהודה הוסיף כי "שתי האחיות שלי לא שרדו את התאונה, אחי הקטן שרד ואבי שוהה בבית החולים עם אח שלי שנפצע קשה בהתרסקות".

(עדכון ראשון: 7:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully