וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל מאמצים לוחמים - בשוויץ מאמצים פרות

במסגרת פרויקט "הפרה שלי" שנחנך לפני חמש שנים באלפים השוויצרים, משכירים לתושבי הערים פרות לטיפולם במהלך חודשי הקיץ. תמורת 280 אירו תוכלו להשכיר את "חיית המחמד"

בעוד שרבים מתושבי שוויץ מבלים את תקופת הקיץ בחופי הים האירופיים, חלקם מעדיפים לקחת חלק בחופשה כפרית יוצאת דופן במהלכה הם מבלים יחד עם פרות שאימצו לתקופת הקיץ. מזה חמש שנים מאז שהרדר מישל איזוז חנך את הפרויקט שנקרא "הפרה שלי", והיום הוא פופולארי מתמיד. להבדיל מחופשה רגילה, התנאי להשתתף בפרויקט הוא חובת עבודה של ארבע שעות במהלכן הלקוחות יקבצו את עדר הפרות, יקוששו עצים ויחמיצו גבינות.

מתוך 20 פרות המוצעות להשכרה בחווה שבהרים, רק אילדה, טולה, אורסולה, יוסיין וקאנל עדיין "פנויות להובלה", יתר הפרות כבר מוזמנות לקיץ הנוכחי. איזוז מציין שישנן פרות פופולאריות יותר מאחרות, במיוחד אלו בעלות הקרניים שנראות "יותר אותנטיות", לדבריו. הקליינטים מזמינים את הפרות מתוך קטלוג המפורסם באינטרנט בו ישנן תמונות של הפרות על רקע מרעה ירקרק מושלם.

עבור מחיר סמלי של 280 אירו יישמרו לכם פרה לכל תקופת הקיץ במהלכה תהיו רשאים לבקר את הפרה ככל שיחפצו. מרבית ההזמנות נקנות כמתנות, סיפר איזוז, שציין כי כך יכולים תושבי הערים "להשוות בין החיים הלחוצים בעיר והקשיים שבחיי הכפר". לסוכנות הידיעות הצרפתית סיפר בעל החווה כי יזם את הפרויקט בכדי להראות לאנשים ש"החיים בחווה שונים ממה שבדרך כלל הם מדמיינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully