וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בגניבה הוביל את השוטרים לשלל

שני צעירים מטייבה עורר את חשדם של שוטרי התחנה המקומית. אחד החשודים שניסה להימלט ממעצר, הוביל את השוטרים לאסם תבואה בעיר. במקום התגלה ציוד שנגנב מיבואן במרכז הארץ

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות דוברות מרחב השרון)

בלשי תחנת טייבה ושוטרי יס"מ מרכז, עצרו אתמול שני תושבי טייבה בני 31 ו-35 בחשד שגנבו ציוד מכני מיבואן במרכז הארץ. השניים נעצרו בעקבות עירנותם של השוטרים שהבחינו ברכב שעורר את חשדם. השוטרים קראו לנהג הרכב לעצור וכשזה נענה לבקשתם, החל הנהג להימלט ממנו. הוא רץ לכיוון אסם תבואה גדול באזור התעשייה בעיר והשוטרים דלקו אחריו. באסם התבואה מצאו השוטרים ארגזים ובהם ציוד מכני כגון גנרטורים, מנועי דיזל לתעשייה ומסורים חשמליים.

"הבלשים הבחינו שהחבילות של החציר מסודרות באופן חשוד", אמר לוואלה! חדשות סגן מפקד תחנת טייבה רב פקד משה שחר. "השוטרים גילו מצבור ענק של מאות ארגזים ובהם מנועים, מסורים חשמליים וציוד חקלאות". שני החשודים קשרו עצמם לאירוע וכאמור נעצרו. שווי הציוד שנמצא במקום מוערך בכמיליון שקלים. מבדיקה עלה כי הציוד נגנב יום קודם לכן בפריצה למחסן של יבואן במרכז הארץ.

הציוד הועבר לתחנה והבוקר הגיע היבואן על מנת לאסוף אותו. היבואן שיבח את המשטרה על עבודתה: "בתקופה בה יש הרבה ביקורת על המשטרה באמת צריך להגיד כל הכבוד. אני ממש מלא התפעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully