וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בצבא אירן: המשטר הציוני מתמוטט

ברפובליקה האיסלמית ממשיכים לשגר איומי הפחדה לעבר ירושלים. בכיר בצבא האירני טוען כי "הניצחון של חיזבאללה ב-2006 ושל חמאס ב-2009, מעיד על כך שהמשטר הציוני נמצא על סף קריסה"

מסעוד ג'זאירי, סגן הרמטכ"ל האירני לענייני תרבות וביטחון הציבור, התייחס היום (שני) לעימותים הצבאיים האחרונים של ישראל מצפון ומדרום. לפי דיווח בסוכנות הידיעות "פארס" אמר ג'זאירי כי "הניצחון של חיזבאללה על המשטר הציוני בשנת 2006 והכישלון של ישראל במלחמה נגד חמאס בשטחי הרשות הפלסטינית בשנת 2009, מעיד על כך שהמשטר הציוני נמצא על סף קריסה".

הקצין האירני הבכיר הוסיף, כי "הניצחון הזה הוא תחילתו של שביל, אשר מבטיח בסופו את התמוטטות המשטר הציוני". ג'זאירי ציין כי פקידי המשטר הציוני נקלעו למבוי סתום, לאחר שנתקלו לדבריו בתגובה חריפה וקשה של הקהילה הבינלאומית נגד המשט שעשה דרכו לרצועת עזה ואחרי "הכישלון שלהם בעימותים נגד הקבוצות האתינות בלבנון ובפלסטין".

ג'זאירי אמר עוד כי "עכשיו התנאים בשלים יותר מתמיד, כדי לשים לחץ על המשטר הציוני. על המדינות שוחרות החופש והמדינות המוסלמיות באזור, לנצל את ההזדמנות המיוחדת ולהמשיך לשגר סיוע לאנשים בעזה, וזאת במסגרת המאמץ להפוך את הציונים לנואשים". גז'אירי גם הזהיר את המדינות אשר תומכות "בפשעים הישראליים".

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully