וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: נסיבות מותו של ראול מואט ייחקרו

ועדת חקירה עצמאית בבריטניה תבדוק את נסיבות מותו של ראול מואט בתום מצוד של שבוע ימים. החקירה תבדוק האם שתי פגיעות מאקדח חשמלי של אחד השוטרים גרמו לו ללחוץ על ההדק

המשטרה בבריטניה תערוך חקירה על פעולותיה של משטרת נורת'אמבריה בשעות שלפני מותו של ראול מואט. מואט נהרג בתום מצוד בן שבוע לאחר שירה בחברתו לשעבר, בן זוגה החדש ושוטר, ונמלט. ביום שישי בערב הוא התגלה ביער ברות'ברי שבנורת'אמברלנד ולאחר שניהל משא ומתן במשך שש שעות עם שוטרים הוא ירה בראשו.

החקירה, שתתבצע בידי ועדה עצמאית,תתמקד בשתי יריות שנורו מאקדח חשמלי של אחד השוטרים לפני שמואט ירה בעצמו ותבדוק האם הזרם בעוצמה של 50,000 וולט גרם לו ללחוץ על הדק אקדחו. מואט הוכרז כמת בבית החולים המקומי כשעה לאחר מכן. קרובי משפחתו אמרו ל-BBC כי בדו"ח הנתיחה אותו קיבלו אין אזכור לסימנים של אקדח לייזר על גופו.

הוועדה אף תבדוק אם המשטרה המקומית לא התייחסה למידע מבית סוהר בדארהם לפיו מואט, לשעבר שומר במועדונים, היווה סיכון לבת זוגו לשעבר סמתנה סטובארט, בת 22. היא סיימה את מערכת היחסים ביניהם בזמן שהיה כלוא בבית הסוהר. יומיים אחרי שחרורו הוא ירה ופצע את סטובארט, והרג את בן זוגה. יום אחר כך ירה למוות בשוטר.

במהלך מנוסתו השתמש מואט ברשת הניקוז התת-קרקעית מתחת לעיר. המשטרה אף עצרה שני גברים בחשד שעזרו לו להימלט. הם הואשמו בקשירת קשר לביצוע רצח ואחזקת כלי נשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully