וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: שליט לא ישוחרר עד שישראל תמלא הדרישות

בכיר חמאס חליל אל חייה אמר בטקס ברצועת עזה כי "כל מאמציה של ישראל ייכשלו עד ששליט ישוחרר מרצונו של חמאס כאשר ישראל תשחרר אסירים פלסטינים". הוא הוסיף כי חמאס מוכן לנהל "משא ומתן רציני" עם ישראל לגיבוש העסקה

"החייל החטוף גלעד שליט לא ישוחרר עד שישראל תמלא את דרישות חמאס", כך אמר היום (שבת) בכיר חמאס חליל אל חייה. סוכנות הידיעות מען דיווחה כי בטקס בעיר עזה אמר עוד אל חייה כי המודיעין הישראלי מנסה לאסוף מידע על מיקומו של שליט. "כל מאמציה של ישראל ייכשלו עד ששליט ישוחרר מרצונו של חמאס כאשר ישראל תשחרר אסירים פלסטינים", אמר אל חייה. הוא הוסיף כי חמאס מוכן לנהל "משא ומתן רציני" עם ישראל על מנת לגבש את ההסכם עם ישראל במסגרתו גלעד שליט ישוחרר בתמורה לאסירים פלסטינים.

אתמול נפגשו הוריו של החייל החטוף עם ראש הממשלה ורעייתו, בנימין ושרה נתניהו, במעונו של ראש הממשלה בירושלים, שם ככל הנראה עדכן נתניהו את הזוג שליט בשיחות שניהל בעת ביקורו בארה"ב בנוגע לבנם. ביציאתו מהפגישה אמר אביו של גלעד, נעם, כי אין ביכולתו למסור מידע על תוכן הפגישה, עם זאת ציין כי ראש הממשלה והנשיא אמריקאי ברק אובמה שוחחו על מצבו של גלעד. "לא קיבלנו שום בשורה שתרגיע אותנו", אמר נעם.

נתניהו מסר לנעם ואביבה כי גם הוא תומך בהם. "לא רק עשרות אלפי הצועדים איתכם, אלא תומכים בכם גם כל תושבי מדינת ישראל ומיליונים ברחבי העולם ובתוכם רעייתי ואני שיושבים כאן איתכם", אמר נתניהו לזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully