וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עישן נרגילה בנהיגה והסביר: "פיצוי על שבת"

שוטר מתחנת כפר סבא הבחין בעשן סמיך המיתמר מחלון רכב מסחרי הנוסע לצדו. הוא עצר את הרכב וגילה שהנהג מעשן נרגילה. להגנתו, אמר הנהג כי הוא מעשן כפיצוי על הזמן האסור לעישון בשבת

שוטר מתחנת כפר סבא שנסע בצהריים (חמישי) בכביש הישן (כביש 4) מצומת רעננה לכיוון צפון הבחין לפתע בעשן סמיך המיתמר מחלון הנהג בכלי רכב מסחרי שנסע לצדו. השוטר חשש כי מדובר בדליקה שפרצה ברכב והתקרב תוך כדי נסיעה לכיוון הרכב המעשן כדי להעניק לנהג סיוע. אלא שלתדהמתו הוא הבחין, כי הנהג יושב ברכב ומעשן נרגילה להנאתו, תוך כדי נהיגה כמובן.

השוטר סימן לנהג לעצור בצד הדרך ושאל את הנהג לפשר העניין. הנהג, אדם חובש כיפה, הסביר כי עישן בזמן הנהיגה כדי לפצות עצמו על הזמן בשבת בו אסור להדליק אש ולכן עישן בנהיגה. השוטר הופתע מההסבר, אך לא התבלבל ומיד רשם לנהג דו"ח תעבורה בגין נהיגה בחוסר זהירות הנושאת בחובה קנס של 500 שקלים ורישום של 6 נקודות.

"נסעתי ברכב סמוי בכביש 4 וזיהיתי שיוצא עשן מהחלון של הנהג", סיפר מפקד נקודת תל מונד במשטרה רס"ר זאהר זיידאן לוואלה! חדשות. "נצמדתי לאוטו וגיליתי שנהג מעשן בכיף שלו נרגילה בזמן הנהיגה". זיידאן סיפר שהנרגילה הונחה בין שני המושבים הקדמיים של הרכב, עם מלקחיים ופחמים ושהסכנה הגדולה הנובעת מעישון נרגילה בזמן הנהיגה היא שהגחלים עלולות ליפול ולגרום לדליקה.

"הנהג לא מרוכז בנהיגה כי הוא מחזיק את צינור השאיבה בידו הימנית, מרוכז בנרגילה ולא בכביש", הסביר. זיידאן הוסיף שבתחילה אמר הנהג המעשן כי לא ידע שאסור לעשן תוך כדי נהיגה ושאת ההסבר היצירתי שלו הוא "לא קנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully