וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פי 3.5 אלכוהול מהמותר בדם הדורס מרחובות

לפי תוצאות בדיקת המעבדה, בגופו של שגיא גמליאל החשוד שהרג הולך רגל בתאונת פגע וברח נמצאו 166 מיליגרם של אלכוהול בדם - פי 3.5 מהמותר בחוק. אתמול טען גמליאל כי לא היה שיכור

שגיא גמליאל בן ה-19, החשוד שהרג אתמול בתאונת פגע וברח ברחובות את הולך הרגל שמואל רוטשטיין, נהג כשבדמו אלכוהול - פי 3.5 מהמותר בחוק. כך עולה מתוצאות בדיקה שנערכה במעבדה לבדיקת שכרות.

מתוצאות הבדיקה, שנמסרו היום (חמישי) למשטרה, עולה כי בגופו של גמליאל התגלו 166 מיליגרם של אלכוהול בדם. בגופה של הנוסעת שלצדו נמצאו 102 מיליגרם של אלכוהול בדם - פי שניים מהמותר בחוק. בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום בארבעה ימים את מעצרה של הנוסעת.

גמליאל, החשוד בהריגה, הכחיש אתמול שנהג בשכרות וסיפר לחוקריו כי לא יכול היה להבחין ברוטשטיין. "לא היתה לי אפשרות לעצור", אמר והוסיף כי נהג במהירות שאינה עולה על זו המותרת. עוד אמר החשוד, כי המנוח התפרץ לכביש על מנת לחצותו, כך שלא נותר לו די זמן כדי להגיב ולעצור את הרכב. לדבריו, לאחר מכן הוא נמלט מהמקום, מכיוון ש"נלחץ ונבהל".

גמליאל חשוד שנהג בשכרות ובהשפעת סמים וגרם למותו של הולך הרגל רוטשטיין בן ה-67, וכן ששיבש הליכי חקירה. בדיון בהארכת מעצרו אמר נציג המשטרה כי בת זוגו של גמליאל שהיתה עמו ברכב בעת התאונה סיפרה בחקירתה כי הוא שתה משקאות אלכוהוליים בטרם החל לנהוג, דבר שהוביל לפגיעה ברוטשטיין בצומת הרחובות הרצל-האמוראים ברחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully