וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 17 נעצר בחשד שהתחזה לפסיכיאטר

משטרת נתניה עצרה נער, שלפי החשד הציע שירותי יעוץ נפשיים לקטינים בנושא הפרעות אכילה, ומצאה בביתו תעודות הסמכה מזויפות וספרות מקצועית. "עד כה לא ידוע על מקרה בו הוא העניק שירותים"

נער בן 17 נעצר על ידי משטרת נתניה בחשד שהתחזה לפסיכיאטר והציע שירותי טיפול נפשיים לקטינות וקטינים דרך אתרים חברתיים באינטרנט. במהלך מעצרו של הקטין נמצאו בביתו תעודות מזויפות, שנועדו להעיד על ההשכלה שרכש כביכול באוניברסיטת תל אביב. מהמשטרה נמסר, כי מדובר בבן למשפחה נורמטיבית שניסתה למנוע ממנו את ההתחזות.

מעצרו של החשוד בהתחזות התאפשר לאחר שבשבועות האחרונים התקבלו דיווחים באגף הרווחה העירוני אודות הנער והשירותים שהוא מציע. משם הועברו הדיווחים למשטרה. מחקירת המשטרה עלה עוד, כי זו אינה הפעם הראשונה שהנער מתחזה לרופא. לפי החשד, לפני מספר חודשים התחזה הקטין לרופא, והוא נתפס בבית חולים בתל אביב כשהוא לבוש בחלוק רופאים וכשעל צווארו סטטוסקופ.

"לאחר שהתקבל דיווח מאגף הרווחה בעירייה פתחנו בחקירה שקטה", סיפר פקד אהרון רנד, קצין הנוער במשטרת נתניה. "מספיק היה להקיש ב"גוגל" את השם לו הוא התחזה כדי למצוא קצה חוט בחקירה. הוא התחזה כפסיכיאטר המתמחה בתחום הפרעות האכילה ואנורקסיה לבני נוער והחל להתכתב עם פורומים משפטיים באינטרנט שם כתב שבכוונתו להקים קליניקה וביקש ייעוץ. במקרה אחר הוא הציג עצמו כסטודנט לרפואה ותיאר נתיחה שלאחר המוות שכביכול ביצע בעת שלמד באוניברסיטת תל אביב".

רנד מספר שבתום החקירה השקטה, הגיעו חוקרי המשטרה לביתו של הנער. "בחיפוש שנערך בביתו מצאנו ספרי לימוד רבים ומסמכים שעל פי החשד מזויפים – תעודות גמר ותעודות הסמכה. מצאנו גם חותמת עם מספר רישיון עיסוק ברפואה", אמר רנד. קצין הנוער סיפר כי חששם הגדול של השוטרים היה שהנער הספיק להעניק שירותי ייעוץ לצעירים אחרים לכך עלולות להיות השלכות חמורות, אולם מסר כי "עד כה לא ידוע לנו על מקרה בו הוא הצליח לתת טיפול או ייעוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully