וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ בניו יורק: מעוניין במו"מ ישיר עכשיו

רה"מ נאם בפני ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בניו יורק והכריז כי הוא מעוניין להיכנס מיידית למו"מ ישיר. עם זאת, אמר כי הוא איננו יכול לדון עם מי שלא מוכן לשבת איתו לשולחן המשא ומתן

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הלילה (חמישי) בפני ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בניו יורק. נתניהו התייחס למשא ומתן בין ישראל לפלסטינים והביע את רצונו במשא ומתן ישיר: "או שאתה נותן תירוצים או שאתה מנהיג. אני רוצה להיכנס לשיחות ישירות עם ההנהגה הפלסטינית עכשיו", אמר נתניהו.

נתניהו הוסיף כי "הולך להיות משא ומתן מאוד מאוד קשה, אבל אני מוכן לעשות אותו. עם זאת, אני לא יכול לדון עם מישהו שלא מוכן לשבת איתי לשולחן המשא ומתן".

בטרם נאומו נפגש נתניהו עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון בבנייני מטה האו"ם בניו יורק. השניים דנו בתהליך השלום בין ישראל והפלסטינים, במצב ברצועת עזה, וכן בנושא לבנון והחלטת מועצת הביטחון של האו"ם 1701, שסיימה את מלחמת לבנון השנייה ב-2006. על פי דוברו של באן, השניים קיימו דיונים נוספים בדלתיים סגורות.

מזכ"ל האו"ם אמר כי הוא מקדם בברכה את הצעדים בהם נקטה ישראל בהקלת המצור על עזה, ובהם הגדלת היקף הסחורות הנכנסות לרצועה. באן אמר כי הוא מקווה כי הצעד הזה יוביל לשיפור במצבם של מיליון וחצי תושבי הרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully