וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס של המרגלת חושף: חיי המין והעירום

אנה צ'פמן, החשודה בריגול לטובת רוסיה בארה"ב ממשיכה לייצר סנסציות. בעלה לשעבר אלכס, מוסר תיאור מפורט על חייו עם המרגלת ועל תחביביה הכוללים בין היתר מצבטי פטמות, שימוש בשוט וצילומי עירום

אלכס צ'פמן, בעלה לשעבר של אנה צ'פמן, אחת החשודות בחברות ברשת הריגול הרוסית שפעלה בארצות הברית ממשיך וחושף פרטים על חייו עם המרגלת – כולל תמונות שלא מותירות הרבה מקום לדמיון.

"המבטא הרוסי שלה חירמן אותי", סיפר אלכס בראיון לאתר האינטרנט הבריטי ניוז אוף דה וורלד. "היא היתה האדם היפה ביותר שפגשתי מעודי", המשיך. עוד סיפר אלכס כי אנה, בת ה-28, אהבה ללבוש מצבטי פטמות ולהשתמש בשוט בזמן ששיחקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבה להשתמש במצבטי פטמות ושוט. צ'פמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלכס נזכר בחייו עם אנה. "היא היתה נהדרת במיטה וידעה בדיוק מה לעשות", סיפר. "היא אהבה גם לדגמן בעירום לתמונות – אמרתי לה להראות את השדיים וצילמתי אותה כשרק שמיכה מכסה קצת מגופה – היא צחקה על זה", אמר.

לדברי אלכס, הוא הופתע ממעצרה של אנה בחשד לריגול למרות שהיו לכך רמזים גם בזמן הנישואים. "היא אהבה סרטי ג'יימס בונד", סיפר. בנוסף אמר אלכס כי היא החלה לנהוג בסודיות בנוגע לכספיה ולא הסכימה לפתוח חשבון בנק משותף. עוד אמר אלכס כי אנה החזיקה בדעות פוליטיות ימניות וטענה כי המערב מתנהל בצורה רגועה מדי. "ברוסיה זה היה מתנהל אחרת", נהגה אנה לומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully