וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אין שינוי בעמדה על הקפאת הבנייה"

ראש הממשלה אמר כי לא חל שינוי בעמדת הממשלה בנוגע להחלטה להקפיא את הבנייה ביהודה ושומרון עד ספטמבר. "קיבלנו החלטה והיא לא השתנתה", אמר

עם התקרבות מועד סיום תקופת הקפאת הבנייה בהתנחלויות אמר אמש (שישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו כי לא חל שינוי בהחלטה להקפיא את הבנייה ביהודה ושומרון עד ספטמבר. "קיבלנו החלטה והיא לא השתנתה", אמר ראש הממשלה בראיון לערוץ הראשון. נתניהו הוסיף כי ההחלטה על הקפאת הבנייה התקבלה "בין השאר כדי להכניס את הפלסטינים לשיחות ישירות אבל הם לא נכנסו".

נתניהו קרא שוב לפלסטינים להיכנס למשא ומתן ישיר. "איך נעשה שלום ונחיה בשלום אם המנהיגות הפלסטינית לא מוכנה לשבת עם ממשלת ישראל", אמר ראש הממשלה. "צריך להתחיל את המשא ומתן כדי להשלים אותו". הוא הוסיף כי ישראל מוכנה ללכת כברת דרך כדי להביא להסכם עם הפלסטינים אך הפלסטינים "הלכו בכיוון ההפוך. אנחנו הלכנו לשלום והם התרחקו מהשלום", אמר.

ראש הממשלה צפוי להיפגש עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה בשבוע הבא ומסר כי הוא מתכוון לדון עמו בהנעת תהליך השלום וכן במאמצים לעצור את התחמשותה הגרעינית של אירן. " אני מקווה שהפגישה עם אובמה תקדם את המשא ומתן המדיני בינינו ובין הפלסטינים כי רק במשא ומתן ישיר ופתוח נוכל להגיע לפתרון", אמר נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully